Recenze (3 438)
Detektiv z Hongkongu (2016)
Zajímavě příjemná komedie, která neurazí , ale občas i pobaví"""
Jedna mezi oči (2012)
Výborný akčňák!!!!
Okrsek 49 (2004)
Silný zážitek!!
Oblečen na zabíjení (1980)
Příběh dobrý , výborný konec , ale naprosto nevhodná hudba v některých scénách i rušila, asi jako by jste si ve válečném filmu při útoku americké pěchoty pustili hudbu Ivana Mládka např, "Jožin z bažin"!?!?
Kruté moře (1953)
Na svou dobu vynikající válečný film o válce v Atlantiku, skvělá scéna i herecké výkony a vůbec nevadilo , že film nebyl barevný , ba naopak nějak to přiblížilo dobu bojů jako dokument!!!
Bezva ženská na krku (2016)
Příjemná , vesele zábavná a milá pohádka!!!
Babovřesky 2 (2014)
Oddychovka!!
Bounty (1984)
Viděno dávno , ale dobré!!
Psycho (1960)
Svatý "Grál" hororů!!!
Holmes a Watson (2018)
Docela zábavná a vtipná bláznivá parodie činů slavné dvojice a i jiných filmů!!!