Recenze (3 438)
Rudý úsvit (1984)
Neskutečná kravina , ale v něčem zajímavá!!!
Souboj pohlaví (2017)
Velmi dobře zfilmovaný životopisný příběh , objasňující některé historické etapy vývoje feministického hnutí nenásilnou a vcelku zábavnou formou!!!
Herkules: Zrození legendy (2014)
U mne dobrý!!!
Otec rodiny (2000)
Moc pěkná "pohádka" a pěkně se na ní koukalo!!
Projekt Power (2020)
Zajímavá sci-fi s dobrým koncem!! Špatné konce nemám rád v samotném životě je jich až až!!!
Zabít Gunthera (2017)
Bláznivá a víc než trošku střelená pitomina , kterou divák nesmí brát nikterak vážně!!!
Policajt ze San Francisca (1997)
Až na malé chybičky vcelku fajn!!
Discopříběh 2 (1991)
Něco dobré , něco odpad!?!?
Jak napálit banku (2016)
Příjemná i zamotaná komedie , ale nejvíc mě potěšilo že Antje Traue nehrála jako obvykle mrchu a proto ještě jedna hvězda navíc!!!!
Eddie (1996)
Na oskara to není!?, ale já jsem pobavil!!