Recenze (117)
Světová válka Z (2013)
Scéna s virologem "vystupujícím" z letadla v Korei nemá chybu a hned jen za ni 2 hvězdy. Stavy "hibernace" také památné.
Křižovatky života (2013) (pořad)
Už po 10 minutách je třeba vyhodit televizi
Colette (2013)
Místy naprosto šílené dialogy, které narušují jinak i celkem napjatou atmosféru. "Obchodničina" v různých podobách v koncentráku jela, to je určitě zajímavé téma. Dalo se z toho vytěžit více - 3,5 hvězdy.
Revival (2013)
Kdo si potrpí jako já na čistou zábavu a nehledá ve filmu vždy nový směr české kinematografie či čehosi jiného o čem se v komentářích píše, upřímně se několikrát zasměje a z kina odejde příjemně naladěn. Miroslav Krobot a Marián Geišberg úžasný!
Batman se vrací (1992)
Oproti Nicholsonovi v úvodním Batmanovi tomuto prostě Nicholson chybí. Joker je joker a ne žádný tučňák. Tři hvězdy za bláznivou catwoman.
Severozápad (2013)
Super film, který mne plynule bavil od začátku až do konce. A velmi slušné herecké výkony.
Batman (1989)
Jack Nicholson vynikající! Hláška Jokera: "Kdysi jsem si ve vaně uvědomil, že jsem předurčen k tomu být geniální"
Iron Man 3 (2013)
No že se takhle krásně nasměji u akčního filmu, to jsem skutečně nečekal. Skvělý film a ostatní Iron many tedy nechci ani vidět.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Tři hvězdy Ivanu Trojanovi
Ulice zpívá (1939)
Film osázený mořem vtípků. Vlasta Burian jako opilec vždy nejlepší. A hláška Marvana (zhruba): "Vždyť ten jamajskej ostrov nemůže být tak velký, aby se na něj vešlo tolik rumu, co si vypil" k zapamatování. Prostě se mi film moc líbil.