Poslední recenze (15)
Boží mlýny (2021) (seriál)
Takový lepší průměr, neokoukaný herci v epizodních rolích (hodně mě bavil Ruppert, i Slezáček:-). Scénář je bohužel tak absurdní, až se nechce veřit, že je natočen dle skutečných případů. Také přechod mezi komedií a dramatem trošku drhne. Díky hereckým jistotám, jako je Myšička, Nebřenský a Mikulčík však pozornost udrží. Pozitivně překvapil Navrátil, jehož jsem do té doby postřehl jen v trailerech na Kameňák, je vidět, že nějaký talent podědil. A celkem solidní výprava. Sečteno podtrženo, když umírníte očekávání, tak se přes občasné kroucení hlavou zabavíte. Ale seriál roku tak jako předchozí počin České Televize se Zrádci nekoná.
Bulšit (2001)
ja prostě ty 3 hvězdy dát musím jasně je to nebetyčná blbost a v rámci žánru existují daleko kvaitnější kousky, a celkem jseM se pobavil, tak nebud dělat zagorku a sydet se před ostatními že se mi to v celku líbilo. (nebo rikat že to je mé guilty pleasure=obhajování sračky:-).plus par dobrych hercu jako chris evans a randy quaid..jo a minirole joshe radnora z HIMYM:-)
Fido (2006)
skvělá černá komedie s humorem tak absurdním a s počtem narustajících mrtvol tak přirozeným, že když se tam vystřílí zásobník do dítěte, nebo pubertaček lopatou oddělí hlavu stařence, ani vám to nepřijde :-D Carrie -anne moss je rajcovní a v tech šatičkách s puntíkama ojojoj (tahle retro moda mi vždYcky zvedala stan :-), Billy connoly je ve své minimalistické poloze genialní. Tenhle film mě potěšil, pobavil a to né naposled