Recenze (72)
Dedication (2007)
normalne za ctyri ale ta mandy moore. sakra mam pro ni nejakou slabost a navic v tomhle filmu vypada abnormalne skvele. edit: no spis je to na 4*. sorry mandy
Poslední polibek (2006)
Normálně tak lepší tři ale za nehorazně hot Rachel Bilson bude i ta čtvrtá. Slušná podívaná ale Garden state bylo lepší
Tahle země není pro starý (2007)
Ale jo Bardem byl skvělej ale jinak zase takovej zazrak to neni
Dějiny násilí (2005)
Zajimavy to bylo, ale na pet urcite ne. Viggo se timto filmem u me konecne zbavil nalepky toho co hral Aragorna a v novym cronenbergovi se rovnou katapultoval mezi my nejoblibenejsi herce
Východní přísliby (2007)
Viggo je excelentni ale hlavni hvezda toho filmu pro me byl Armin Mueller-Stahl, jeho boss ruske mafie nemel chybu. Jedna * dole jenom za ponekud divnej konec a ve vysledku naprosto zbytecna pointa s Viggem(policajta z neho fakt delat nemusel kdyz to nakonec vlastne ani nebylo potreba, film by se bez toho dle me obesel)
Divoké vlny (2007)
Super optimisticka odlehcena letni zabava a pro me lepsi jak Ratatouille a tudiz asi i nejlepsi animak roku
Americký gangster (2007)
Nej gangsterka od dob Kmotra!!!! Vynikajici Denzel v nejlepsim filmu Ridleyho Scotta za poslednich par let a dost mozna i nejlepsi film roku
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
za posledni pul hodinu a nebejt ty svatby mozna i pet
Prokletí domu slunečnic (2007)
skoda mluvit
Hostel II (2007)
pitchovina