Recenze (72)
Obhájce (2011)
Haleluja po dlouhý době opravdu výbornej film, kterýmu do pěti hvězdiček chybí trochu lepší závěr. 85 %
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Dlouho jsem se přemáhal k tomu, abych si pusti druhej díl a teď mám za sebou obě řady a vyhlížím září, kdy začne třetí...
X-Men: První třída (2011)
Matthew Vaughn prostě netočí špatný filmy..... Mathew Vaughn netočí ani průměrný filmy...... Herci výborný, Kevin Bacon po dlouhý době dostal pořádnou roli, na Fassbendera a McAvoye radost pohledět. Šup sem s dvojkou
Hlavně nezávazně (2011)
No snad to zachrání Milča s Justinem. Ashton s Natálkou nejsou ani vtipný, ani romantický, klasická průměrná romanťárna, kterých se urodí za rok minimálně 35
Zkus mě rozesmát (2011)
Sandler po dlouhý době zase ve formě.....
Avatar (2009)
Mě ten Cameron nějak nebere, u Titanicu jsem skoro usnul a u Avataru se v průběhu několikrát koukal na hodinky. Ale každopádně za úžasný zpracování Pandory a celkovou vizuální stránku 70%
Zmatená duše (2007)
spíš 3,5*
Hrdost a sláva (2008)
Slabší 4*. Nějak mi nesed ten závěr jinak výbornýho filmu
Mamma Mia! (2008)
Kdyby na zacatku napsali upozorneni sledujte pouze pod vlivem omamnych latek tak je to mozna i za 4*. Takhle to vidim na dve za tu zvlastni ujetost vseho co se delo
Soukromé pasti (2008) (seriál)
no moc to zatim nestiham ale to co jsem pochytil to nebylo spatny