Recenze (426)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Pro někoho blbost, nejlsabší a nejnudnější díl, pro mě je to ve srovnání s ostatními úplně stejný díl. Dobře, možná tu není tolik akčnosti, ale co na tom. Tady se má řešit Voldemort a taky se řeší. Ke konci krásná zničující atmosféra a Brumbál padne mrtev k zemi a Bradavice jsou ve velkém nebezpečí....
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Pamatuju si, jak jsem na tom byl s kamarády v kině. Jeden z nejlepších dětských filmových zážitků! :)
Malcolm v nesnázích (2000) (seriál)
Malcolm je pro mě typická ukázka amerického žití ve velké rodině. Seriál je prostě velkolepý, ať si tady říká kdo chce co chce!
Dead Island (2011)
Krásný. Ale ta hra moc ne
Pokémon (1997) (seriál)
S rostoucím věkem mi to kupodivu vůbec nevadí a baví asi skoro stejně tak, jako před lety. Navíc, většina byste potřebovali profackovat. Dívali jste se na to jako děti, ale teď, abyste nebyli za debily, hodnotíte odpad, i kdyby vás to pořád bavilo....
Nelítostné války hmyzu (2011) (seriál)
Tady všichni napsali takové slohovky, já to shrnu do dvou slov : Poučné. Krásné
Zvěřinec časopisu National Lampoon (1978)
Z vysokoškolských komedií máte cítit, jako kdyby jste tam byly. Ale tady to není. 1 hvězdy za konec a ta druhá za něco mezi začátkem a koncem
Rocky Horror Picture Show (1975)
Na to, jak je to vychvalované, mi to nepřišlo vůbec vtipné, písničky mě jedině uspaly a potom mě to znechutilo
Noční autobus (2008)
Ze začátku si říkáte další bezesmyslná zabíjačka. Jenže konec vám prozradí opravdové příběhy obchodování s bílým masem....
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
Spojení tohoto a reality show...ach!!! Myslím, že odsud se mohl takový Dead set inspirovat