Recenze (683)
Policejní akademie 3 (1986)
Mix starého a niečoho nového. Ale stále funguje.
Policejní akademie 2 (1985)
Stále úspešné, no o jednu hviezdičku menej.
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Výrazná zmena oproti predošlej časti. Pozitívna zmena. Filmové spracovanie hodné uvedenia do kín.
Meister Eder und sein Pumuckl (1982) (seriál)
Aaach, kde sú tie časy, keď túto rozprávku vysielali v KAKAU na Markíze. V slovenskom znení ako škriatok - Ady Hajdu.
Venom (2018)
Akcia, humor, napätie, skvelá hudba a to všetko s dolby atmos, spokojnosť zaručená. Pozor! Pokračovanie za titulkami.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
More, hlbočina, napätie, atmosféra, 3D, Dolby Atmos, skvelý zážitok. Palec hore.
Lesní rituál (2017)
Celkom kvalitka horor, len ten koniec bol trochu divný. Inak môžem radiť tento typ hororu k celkom vydareným.
Strom snů (1994)
Slovenská premiéra na JOJ Plus, 24.2.2018.
V srdci moře (2015)
Osobne hodnotím tento film kladne, aj keď som očakával teda omnoho viac. Nepoznám okolnosti plavby, ktorá sa odohrala v 19. storočí, no myslel som si, že sa nám naskytne jedinečná príležitosť lovu najväčšieho postrachu vtedajších morí. Možno Moby Dicka ani nelovili, možno sú to už len dobrodružné príbehy, ktorými nás doposiaľ kŕmili a možno tento príbeh ani nemal byť o love, ale o boji človeka na mori. V každom prípade, bol to pútavý príbeh, ktorý obsahuje všetko a ľutujem, že som na tento film do kina nešiel, ako som pôvodne chcel. Zvuk musel byť neskutočný.
Stážista (2015)
K tomuto filmu sa môžem vyjadriť jedine kladne, mňa príjemne prekvapil a pobavil zároveň. Robert De Niro bol skvelý a zožral som mu to aj s navyjakom. K tomu, musím povedať pravdu, aj dobrý slovenský dabing, našťastie, takže som mal pekný filmový zážitok na večer.