Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Animovaný
  • Krimi

Recenze (3 096)

plakát

Ženská pomsta (2020) odpad!

Skutečné zlo, tady se nepovedlo vůbec nic a bude se to líbit asi jen ženám v určitém věku. Absolutně se nedokážu vcítit do herců, kteří se snad museli stydět, co hrajou a když Jana Paulová říkala, že roli přijala i kvůli scénáři a režisérovi, tak fakt nevím. Na druhou stranu je tu celkem výškrabek nezajímavých českých herců z pitomých dlouhotrvajících seriálů, takže to jen dotváří výsledný hrůzně obludný dojem.

plakát

Halloween zabíjí (2021) 

Zkrátka ho nejde zabít! Nekonečně natahovaná série se před možným dalším rebootem/remakem pomaličku sune do finiše a ačkoliv ani tentokrát nejsem nikterak nadšen, vlastně mě to bavilo více než Halloween z roku 2018, ač zrak jsem kvůli brutalismům odvracel ještě častěji. Už to celé vůbec nedává smysl, ale jako lidový slasher to vychází obstojně (viz nátřesk v pokladnách amerických kin i přes nepřízeň recenzí a souběžnou premiéru na Peacock). A kdo navíc miluje staré Halloweeny (já fakt ne), tak ten si užije povedenou stylizaci jako vytaženou z roku 1978. Červená to ani tentokrát nebude ( ve filmu je jí habaděj), ale jak se řiká, modrá je dobrá.

plakát

Jolt (2021) 

 Kate Beckinsale je pořád kost a kdo s tím nesouhlasí, tak si v tomhle filmu toho asi moc jiného nenajde. Jasně, je to typický ženský akčňák s klasickými zvraty a nepříliš logickým dějem, mě to ale překvapivě navzdory zdrcujícím recenzím docela bavilo a 90 minut uběhlo skoro jako voda. A co víc, konečně jsem našel vhodnou hereckou polohu pro Jaie Courtneyho, přičemž to bylo v Jolt snad poprvé, co mě regulérně bavil, alespoň těch svých prvních 15 minut. Pokud si platíte Amazon, tak co se týče filmů, tak zas tolik toho na výběr není, takže klidně zkuste. PS : Susan Sarandon si skutečně mohli nechat až do dalšího dílu.

plakát

Venom 2: Carnage přichází (2021) 

Druhý Venom vyžírá narvané sály kin a dle modrého hodnocení opět vidíme, že se jedná o lidovku. Což je trošku škoda, jelikož jedničku jsem si v kině moc užil, doma už pak méně a od Andyho Serkise jsem doufal v objektivně lepší film. Tento sequel je však přece jen v něčem unikátní. Již před premiérou se hodně řešila délka stopáže, která se zastavila na, u blockbusterů v dnešní době raritních, 90 minutách + titulky a ač mně dlouhé filmy nevadí, čekal jsem vyloženě dechberoucí tempo a že člověk po seznamovacím začátku už nevydechne až do konce. Výsledek je však odlišný a působí spíš, že tam chybí jeden akt a celé to působí zrychleně pouze dějově. V tom absentujícím aktu by pravděpodobně byl další souboj s Carnagem v jiné lokaci a ačkoliv si Woody Harrelson odbyde to své a patří mezi největší klady filmu, jedna digibordelová rubačka na konci mi bohatě stačila a být to delší, jdu nejspíše s hodnocením dolů. Tom Hardy je tu naopak snad ještě větší primitiv a tato jeho poloha mě extra nebaví, zato Michelle Williams je tu ovšem totálně vymletá pizda, která nemá co hrát. A tak se opět ukázalo, že Sony neumí točit filmy, ze kterých se stanou v budoucnu kulty, avšak dodali jen další tuctovku. Btw, záporáci došli, takže potitulková scéna dává asi největší smysl v rámci toho, kam směřovat další díl, ač možná k nevoli jiného subjektu.

plakát

Co s láskou (2014) 

Místy je to až příliš hloupé a naivní, leč stále je to zručně odrežírovaný romantický kousek se sympatickou dvojicí a to v obou věkových formách. A přitom to není vůbec provařené ani ve svém žánru, takže rozhodně doporučuji.

plakát

Xtremo (2021) 

Na jednu stranu poctivá španělská mlátička na francouzský způsob, na tu druhou jsem už zkrátka nastavený tak, že mi podobná béčka už úplně nestačí, pokud nenabídnou vyloženě prvotřidní akci. Nakonec z toho vylezla typická spotřební netflixárna, u jejíž sledování jsem netrpěl tak jako u nedávného Posledního žoldáka s JCVD, ale ani to nemůžu extra doporučit.

plakát

Tutorial (2021) (pořad) 

Pro koho tenhle pořad vlastně je? Pro boomery málo vysvětlovací, pro gamety nezáživné. Jestli překlenou jednu sezónu, bude to úspěch.

plakát

Útěk z New Yorku (1981) 

Klasika, ze které čerpal Kojima nebo Tarantino, zde je ovšem v modré.

plakát

Viník (2021) 

Tísňové volání jsem samozřejmě tehdy viděl, rozhodně jsem z toho však nikterak odvařený nebyl a asi i proto jsem vstupoval do amerického remaku s čistou hlavou. A co víc, možná jsem si to užil ještě více než dánský originál a šokující zvraty jsem zapomněl a i když se mi postupně vybavovaly, stejně to na mě fungovalo výborně. Jakovi Gyllenhaalovi jsem věřil každou repliku a i když asi bude fakt, že byl tento film urychleně natočen při začátku covidu, kdy absence výpravy byla velkým bonusem, ty vlažné reakce skutečně nechápu a za sebe mohu vřele doporučit.

plakát

Příliš osobní známost (2020) 

Vzhledem k tomu, jaké se dnes točí totálně pitomé české komedie mě Příliš osobní známost celkem ještě bavila ačkoliv si po pěti měsících nedokážu vybavit, o čem to vlastně bylo.