Poslední recenze (55)
Annabelle 3 (2019)
Za druhou polovinu filmu přidám třetí hvězdu první polovina hodně nudná a tahavá jestli bude pokračování chce to už vymyslet trošku něco jiného...
Les sebevrahů (2016)
Jeden ze slabších hororů stojí za shlédnutí až posledních 25 minut
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Výborný animák plný napětí :-) Lenochodi úžasný takhle upřímně už jsem se dlouho nezasmál :-) jsem spokojen