Recenze (143)
Zloději zelených koní (2016)
Škoda úplného konce.
Malý Pán (2015)
Čtyři hvězdičky za to české hračičkovství, dostávaly mě detaily staveb a strojů....
Špunti na vodě (2017)
Třetí hvězdičku dávám jen díky tomu, že jsem film shlédla v super atmosféře vesnického letního kina. JInak mi to přislo jako několikátý vývar z Tebou mě baví svět, s průhledným scénářem, kdy pointy vtipů jsou dopředu známé a často i ohrané. Potěšila Annička Polívková a Pavel Liška.
V zajetí rychlosti (2005)
Plně souhlasim s komentarem Dobytka:)
Strážci Galaxie (2014)
Zábava! Není nad to, když se hrdina dokáže sám shodit - to miluju už od dob Johna McClana.
Julie a Julia (2009)
Hodnocení tak na dvě a půl hvězdy. MIluju Meryl, ale takhle už jsem ji někde viděla a kromě té hromady jídla, nad kterým se skutečně sbíhají sliny, mě film ničím nezaujal. Oprava: Užila jsem si Stanlyho Tucci.
Grandhotel Budapešť (2014)
Čistá filmařská radost dává vzpomenout na hravost Karla Zemana či Adélu, která ještě nevečeřela.
Správci osudu (2011)
Průměrný film, který bude jen osekanou reklamou na zřejmě výbornou povídku P.K. Dicka.
Psí poslání (2017)
Nic, co by už nebylo vidět někde jinde, kompilát dojemných psích příběhů s důrazem na rasovou vyváženost lidských i psích herců. Nejvíc mě dojalo vidět zestárlého Denise Quida.
Štvanice (1966)
Ta houstnoucí atmosféra by se dala krájet a ve mně narůstal jen pocit bezmoci, že je tenhle film stále tak aktuální. Marlona nemusim, přijde mi příliš kamenný, ale ostatní postavy a postavičky byly vystihnuté dokonale!