Recenze (183)
Auta (2006)
převidatelný příběh, který si vás získá :-)
Valčík s Bašírem (2008)
smutné a kruté a stejně dobré jako Persepolis
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
splácanina bez hlavy a paty s vymyšlenými rituály a s praštěnou trojicí u které jsem pochopil až asi po hodině, že to nejsou kamarádi z dětství ale bratři
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
strhující smutný závěr, který mě v počátku ani nenapadl....
Dexter (2006) (seriál)
Jak to vysvětluju neznalcům ? Jo, hodnej vrah co chladnokrevně zabíjí ty zlé :DD
Po přečtení spalte (2008)
Nic moc... film pro mě o ničem. Líbili se mi dvě scény. Nebudeme do toho tahat FBI a zaplaťte jí to :DDD jinak fakt nic moc
Milk (2008)
Smutné dojemné. Díky němu se možná já dnes nemusím stydět za svou sexuální orientaci. Konec filmu mě dostal. Hlavně průvod se svíčkami. Ten jsem už ale také viděl ve filmu " a kapela hrála dál".
Výměna (2008)
smutný, realistický , srdcervoucí příběh. Nestačíte zírat a kroutit hlavou, co vše bylo v minulosti možné. :-(
Another Gay Movie 2: divoká jízda (2008)
to není gay film, to je porno. Zesměšnění gayů jako takových.
Veřejný nepřítel č. 1: Epilog (2008)
Po famózním prvním díle jsem očekával ještě více od druhého. Byla to chyba. Druhý díl je zajímavý neni špatný, ale na první díl to prostě nemá.