Recenze (194)
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Příště se radši budu dívat, jak roste chmel, protože to bude zajímavější, než tahle salónní žvanírna.
Rod Draka - Série 1 (2022) (série)
Co to jako mělo bejt ? Co má tahle nuda společnýho s Hrou o trůny ? Telenovela ze Západozemí s občasným přeletem draka ..............
Carnival Row (2019) (seriál)
V seriálu vystupují dvě skupiny - jedna jsou bohatí a hloupí bílí lidé, a ti jsou zlí na druhou skupinu, což jsou hodní, chytří a sympatičtí migranti - víly, kentauři a fauni ..... Pokud budu chtít agitku ve prospěch migrantů, přečtu si idnes nebo si pustím ČT, netřeba kvůli tomu natáčet seriály ......
Vidím tě (2019)
Velmi příjemné překvapení ! Být to natočené s hvězdami, je to blockbuster. Skvěle vymyšlená zápletka, která se složí až v závěru, několik překvapivých twistů, prostě moc fajn.
Cizinec ve vlaku (2018)
Ani jsem nečekal, že ještě někdy uvidím takovou snůšku nesmyslů a logických lapsů v jednom filmu.
Dabing Street (2018) (seriál)
Tak tohle se nepovedlo. Moc jsem se těšil, ale bohužel. Násilná snaha o vtipy, vulgarity namísto vtipů, některé scény daleko za hranicí trapnosti (kapitán filcka, filipovský ze záhrobí).
Wind River (2017)
Pěkný thriller, který začíná pozvolna, ale pak se to bez varování zlomí v drsnou záležitost. Jediné, co to sráží, jsou vševědoucí a všechápající moudra, která hlavní hrdina trousí kolem sebe.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Špioni přecházejí ze západního do východního Berlína a zase zpět, blondýna, která půlku nepřátel zabije a druhou půlku přechytračí, lesbická scéna a osmdesátkové hity - co víc si od filmu přát .........
Vetřelec: Covenant (2017)
Pád série na dno. Hloupá vyvražďovačka, litry krve namísto strašení, to vše říznuto filozofickými rozpravami dvou robotů.
Soudce (2014)
Těžké ždímání citů, plné stereotypů a vrcholem všeho pohlazení amerického lidu ("když se v porotě sejde 12 průměrných američanů, většinou se nemýlí").