Recenze (276)
Cesta z města (2000)
Velká slabota s otřesným Tomášem Hanákem,neznám žádný dobrý film,kde tento (ne)herec účinkuje v hlavní roli,měním na odpad.
Sedmikrásky (1966)
Vážení rádobyintelektuálové,rád bych viděl vaše hodnocení,kdyby tuhle sračku natočil např.V.Olmer nebo Z.Troška.
Hlas Česko Slovenska 2 (2014) (pořad)
Odpad tomuhle několikrát opakovaném hnoji rozhodně dávat nebudu ! Je pod mojí důstojnost něčím takovým ztrácet drahocenný čas .
Bermudský trojúhelník (1996) (TV film)
Slátanina o ničem.
Nabonga (1944)
Souhlasím s Capbellem,oddychové béčko,jakých se vyráběli vagony,které je založeno na jednoduchém příběhu,u kterého se člověk nenudí.
První políbení (1935)
I ve zlaté éře filmu se točily sračky.
Na plac! (2013) (pořad)
TV Barrandov se prostě musí za každou cenu vyrovnat v počtu a zhovadilosti svých pořadů našim největším soukromým stanicím Prima a Nova.
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Nehodnotím,jelikož nehodlám ztratit ani minutu svého života sledováním další přehlídky současných i budoucích klientů pracovních úřadů a pobíračů sociálních dávek. Kdepak jsou všichni ti finalisti předchozích ročníků?Už jen samotná upoutávka na tuhle ubohost ve mě vyvolává agresivní reakce.
Danielle Steelová: Přístav bezpečí (2007)
Jménu Danielle Steelová se snažím vyhejbat jak cikán práci,ale dneska jsem měl prostě smůlu.Nekonečně nudná,stupidní srágora.
Prominenti (2010) (pořad)
Pořadů o našich "celebritách" asi nebude nikdy dost.