Recenze (36)
Denní hlídka (2006)
Zdá se mi tom, nebo se bratři Wachovští při tvorbě Matrixu něcím inspirovali? Jinak ten happy end mě dostal.
Noční hlídka (2004)
úchylná a ujetá ruská scifi-fantasy
Saw: Hra o přežití (2004)
narozdíl od dalších pokračování velice dobrý thrilller
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Proboha lidi vždyť v tom hraje Chuck Norris
Tanec s vlky (1990)
velice krásně natočený kýč
Záskok (1997) (divadelní záznam)
pro mne asi nejlepší cimrmanova hra vůbec - na takovou koncentraci hlášek a vtipů jen tak nenarazíte
Patriot (2000)
na mně až moc velký kýč a Gibson ani Ledger to nezachrání
Účastníci zájezdu (2006)
až taková kravina to nebyla ...
Gympl (2007)
mě se tento film líbil hlavně tím, že v závěru si nehraje na žádné ,,funny story'' s ,,happy endem'' na konci
Ulovit miliardáře (2009)
Ano, je jasné jak to asi Vorel myslel - karikatura poměrů v politice v ČR - ale řekněme si to upřímně, moc se mu to nepovedlo.