Recenze (620)
Papírová města (2015)
Krásný příběh o tom, jak některé věcí mohou být obyčejně srozumitelné, i když se zdají být neuchopitelné a daleké. O tom, že život není žádná záhada, jen neustálé hledání, loučení a poznávání nového i ztraceného. Absolutně mě to dostalo, i když v hloubi jsem si vědom, že to nebylo nic tak výrazného. I tak mě ale atmosféra pohltila a příběh okouzlil, nemůžu jinak, než za 5, které dávám jen velmi zřídka :-)
Fotograf (2015)
Vůbec nesouhlasím s hodnocení zdejší předních bodohoničů, kteří si bodíky nahonily v dobách počátku fungování ČSFD a už vůbec ne s majitelem tohoto webu Pomem....film naprosto perfektně ukazuje na českou fotografickou žumpu a jako fotograf musím uznat, že jsem moc rád za podobný snímek. Myslím, že mistr Saudek rozhodně věděl, do čeho jde a do příběhu měl možnost zasahovat. Hodnocení POMA o tom, že pan Saudek má z filmu ostudu mi přijde hodně mimo mísu, ostudu mají spíše ti, kteří se na něj jako paraziti pověsili a krom toho kolem a kolem další fotografové v naší stoce, kteří žijou jen z toho, že se snaží někoho kopírovat, aniž by měli své vlastní nápady. Snaží se napodobovat techniku a styl, jsou spokojeni s technicky kvalitními snímky na úkor emocí, příběhu a atmosféry. Obdivujeme cvaky fotografů, kteří přístroji za statisíce cvakají ženský, přírodu, zvířata v pralesích, ale opomíjíme prvek umění a vyprávění obrazu....vše je jen technická folie, která překryla to hlavní z tvorby, pocit sebeuspokojení, sdělení a emoce.
Ghoul (2015)
Tak to snad nemohlo bejt myšlený ani vážně nebo natočený s vědomím, že z toho bude něco úspěšnýho. To je tak možná úspěšnej "šit" :-D
Zejtra napořád (2014)
Rozhodně 5...a proč? Protože tak pravdivej film o našich životech, jsem už dlouho neviděl. Protože tolik pravdivých vět pohromadě, jsem dlouho neslyšel. Protože přesně tak vnímám svět a naše životy já. Protože miluju Kerekes a tady byla opět neodolatelná a vynikající. Jako kdyby Rudolf Havlík vytrhl mé srdce a koukl se do mé hlavy, z obojího vzal myšlenky, názory a touhy o tomto a z tohoto světa a v mžiku je převedl na filmové plátno.
Dům u jezera (2006)
Jeden z těch nejlepších romanťáků. Tenhle žánr má vždy krkolomné tendence padat do kýčovitých vod, ale tady tomu tak není. Film zachraňuje mimo jiné i originální scénář, příběh je opravdu silnou stránkou filmu. Je to dojemné, je to napínavé, ale slza mi neukápla.......marně pátrám proč. I když jsem chlap, tak nebudu dělat hrdinu, u silných příběhů si často popláču....tady tomu tak nebylo a možná, i když mám herce, kteří ztvárnili hlavní postavy, rád, tady mi přišli trošku chladní. Snad to chtělo více romance, více emocí....nevím, tak to na mě působí. Rozhodně jde ale o jeden z TOP filmů v tomhle žánru :-)
Nezlomný (2014)
Úctyhodný životní příběh, který si jistě zasloužil zfilmovat. Alespoň jsem zase moudřejší a v hlavě mám o jednoho hrdinu navíc....bohužel si ten statečný pán, který na konci filmu běží s olympijským ohněm ve svých 80. letech, zasloužil lepší vyprávění. Filmu chybí nějaký šmrnc, atmosféra, dojemnost, větší jiskra...celé to vypadá dobře, ale ve výsledku to ve mně nic nezanechalo....škoda.
Bojovník (1997)
Tak to zkrátím....utahaná, zdlouhavá a nudná blbost. Dojemnej cajdák z kterýho mi slzy netečou. Chudák, kterej zajistí rodinu tím, že prodá svoje tělo - tedy nechá se zabít jakýmsi umučením. Celej film je pak zdlouhavě zabranej tejden života takovýho hrdiny....no, kdo chce trpět s Deppem, ať se usadí a s klidem může začít...má na to přeci jenom krásné 2 hodiny :-D Jen já za to žádný prachy, na rozdíl od fešnýho kolíka ve filmu, nedostal :-/ :-D
Ex Machina (2014)
Svým způsobem originální a povedený film, který vás přivede k zamyšlení, jakou budoucnost nám připraví vyspělá umělá inteligence, která jednou chtě nechtě bude mít na tomto světě své právoplatné místo. Film oceňuji také pro jeho charakterovou vlastnost, není vtíravý, není ani netečný. Je pravda, že je z něj cítit jakýsi chlad a odstup jednotlivých postav od sebe sama, stejně jako od diváka. Styl, jakým je film natočený vám nechává prostor se sžít s jakoukoliv postavou, kohokoli můžete ve filmu mít rád i nenávidět, s kýmkoliv můžete sympatizovat i s ním nesouhlasit. Nutno podotknout, že jsou zde jen 4 postavy :-) Pokud mi tedy něco neuteklo :-D Pointa je zde mrazivá a reálně krutá, avšak s pohledem na začátek, předvídatelná a promyšlená. Určitě sám za sebe, můžu doporučit.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Tohle tady bylo už 100x v jiným a líbivějším kabátku. Dál nebudu nic dodávat...vopruz.
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Nuda, všednost......nic zajímavýho, žádnej překvapivej zvrat....podprůměrnej thriller a absolutně nechápu, co je na něm mysteriózního :-/ Tohle vám klidně může utéct a o nic nepřijdete, to mi věřte.