Recenze (41)
Doktor od jezera hrochů (2010)
Nebolo to zasa až tak zlé, teda aspoň ja som sa extrémne nenudil oproti niektorým iným filmom, ktoré majú omnoho lepšie hodnotenie.
Sociální síť (2010)
Na Facebooku, nie som registrovaný ale tento film, hlavne jeho obsah spravil na mňa nesmierny dojem. Spätne rozmýšlam, ako som ja zabíjal čas v nomebry 2003.
Antikrist (2009)
Za scénu s nožničkami ... brrrr ešte teraz ma z toho striasa.
Bruno (2009)
Za odvahu si zaslúži 5*.
Halloween II (2009)
2* za môjho oblubeného režiséra 1* za závrečnú pieseň, inak tam toho čo by si zaslužilo hviezdičky príliš veľa nebolo. SLABOTA
Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009)
I. aj II., oba tieto klenoty som sledoval 2 nasledujúce dni za sebou, preto aj môj osobný zážitok bol o to vačší. 9,5/10 pre mňa v rámci žánru 10/10. Silno doporučujem.
Ink (2009)
Krása, nádhera, v rámci žánru klobúk dole.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Po prečítaní komentára od Djkoma som si to nemohol nechat, klenot odpadov újsť. Celkom slušný úlet.
Moon (2009)
Napriek originalite príbehu som sa väčšiu časť filmu nudil. Čakal som viacej podľa vysokých hodnotení. Tento film mi nie celkom sadol.
Pokoj v duši (2009)
Závrečná pesnička 99%, samotný film tak 50%. Suma sumárum 51%, u mna len **. Očakavania som mal obrovské, uspokojenie nulové.