Poslední recenze (73)
Extinct (2017) (seriál)
Hodnotené po zhliadnutí 6 dielov, na zvyšné čakám Zo začiatku som mal obavy, že čo sa z toho vykľuje a aj keď tento počin neoplýva najlepšou prácou s kamerou, či réžiou, má celkom slušný scenár a netvári sa to, že divák je nemysliaci kus hmoty pozerajúci na telku. Za mňa určite štyri hviezdičky.
Stranger Things (2016) (seriál)
Len málo filmových (rozumej motion picture) spracovaní vo mne dokázalo vyvolať eufóriu, ktorá spôsobila, že som nad týmto zážitkom uvažoval minimálne týždeň po skončení. Doteraz mi to popravde dokázali vyvolať len tri snímky. A táto je štvrtá, dohnala ma ku druhej projekcií a strateniu sa v charming svete bratov dufferových, eleven a jej kamarátov. Neskutočný zážitok, ktorý odporúčam každému - tento čas, na rozdiel od majority sračiek v televíznom priemysle nebudete ľutovať.
Detectorists (2014) (seriál)
Poznáte ten pocit keď vás niečo upúta od prvej minúty, čo si to pustíte? Tak u mňa to takto bolo až do konca všetkých dielov. Veľmi pekne podaný príbeh "o ničom", o láske k prírode, hobby... nádhera.