Recenze (766)
Slavnosti sněženek (1983)
I přes ten konec moc příjemnej film, na který moc ráda koukám a to si ho pouštím docela často. Moc prima se na něj dívá, je to vlastně trošku o ničem, nemá to nejaký hluboký děj ale právě ta jednoduchost a melanchonie, to žití v přírodě, v chatařské oblasti, pryč od civilizace, mám ráda. Moc se mi líbila postava Hazlíka (ale všechny byli něčím roztomilé) a suprový hlášky.
Cirkus v cirkuse (1975)
Tolik slavných českých i ruských herců vidět pohromadě rozhodně ráda uvítám, ale v nějakém lepším filmu. Tohle se moc nepovedlo. Možná je to také tím, že moc neholduju cirkusovému prostředí ale celé mi to připadalo tak nějak o ničem. Velká škoda. Je to hold taková neškodná blbost. :-)
Hotel Lux (2011)
Hezké. Zábavné a nápadité, postava Michaela Herbiga nemohla být roztomilejší. Určitě to stojí za to vidět ale jedno zhlédnutí bohatě stačí. Možná, že časem hodnocení zvýším.
Zajíček bez oušek (2007)
Velké zklamání. Čekala jsem mnohem víc a místo toho jsem dostala tuctovou komedii, u které jsem se většinu času nudila. Nora Tschirner je sice velmi sympatická ale to nestačí.
Naboso (2005)
Je to sice hrozně neoriginální, kýčovité a nereálné ale hrozně milé a kouzelné. Musím moc pochválit hlavní ženskou představitelku. Asi zatím nejlepší film od Tila Schweigera.
Narušení (1999)
Moc mě to bavilo. Vlastně jsem ani neměla v úmyslu dát plné hodnocení ale nakonec jsem se rychle rozmyslela, protože to bylo prostě super. Mělo to spád a herecké výkony mě nadchly. Dojalo mě to a ať nikdo neříká, že Angelina Jolie neumí hrát!
Maléna (2000)
Je to vlastně o trochu ničem. Příběh o klukovi, který dospívá a sní o krásné obyvatelce malého města... Je to příběh prostý, ale hezký. Prostředí staré Sicílie potěší, krásná hudba okouzlí, Monica Belluci je druhá Sophia Loren ale i tak, je to prostě málo.
Jules a Jim (1962)
Zajímavý film, který se příjemně poslouchá a hezky se na něj dívá. První polovina je pohodová, druhá už vážnější, těžší. I přes skvělé herecké výkony jsem během sledování snímku původně plánovala dát čtyři hvězdičky. Ale když jsem film dokoukala celý, bylo to jasné. Na ten konec se nedá zapomenout.
St. Tropez (1996) (seriál)
Vzpomínám si, že kdysi, to jsem byla dítě, jsem se u toho hrozně nudila.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
"Ty si se namlsal krve a teď už s tím neumíš přestat!" :-) Zábavná a skvělá, vizuálně krásná parodie s nekonečně mnoha hláškami.