Recenze (330)
Poslední představení - Episode VII (2020) (epizoda)
Zatím nejlepší epizoda
F1: Touha po vítězství - Temné časy (2020) (epizoda)
Nejlepší závod sezóny a krásná vzpomínka na N. Laudu!
Na hraně demokracie (2019)
Zajímavý náhled do Brazilské politické scény. Jen více a houšť!
Marianne - Opuštěná (2019) (epizoda)
Těch Jumpscare střihů je tam na můj vkus až příliš. I přes to velmi silná epizoda, která odkrývá velkou část příběhu.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Stále vysoký standard. Možná bych si odpustil tu stopáž rodinného a vztahového dramatu.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Bohužel poslední dvacetiminutovka nedokáže zachránit výrazně slabší třetí sérii.
Hra o trůny - Železný trůn (2019) (epizoda)
Symbolismus vítězí nad logikou a mně už to vlastně ani nevadí.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Smekám před skvělou hudbou. Ze všeho ostatního mám rozporuplné pocity.
Prvních 100 - Série 5 (2018) (série)
Jak tahle série může být ještě v červených číslech?
Prvních 100 - The Warriors Will (2018) (epizoda)
Ne, hlavní postavy neumírají... apropó jakákoliv logika šla do Montyho kytek.