Recenze (79)
Aningaaq (2013)
Pěkný doplněk k filmu.
Revival (2013)
Na film jsme zašel 3.3.2014 do Lucerny v rámci brněnského filmového festivalu(Cinema Mundi). Sál byl téměř vyprodaný. (Což i tak není nic moc, ti z vás co vědí jak je Lucerna velká pochopí.) A před začátkem filmu jsme se cítil trochu trapně, s kamarádem jsme tam byli jediní studenti, potom 4 dospělý( vážně jsem to počítal) a pak samý důchodci. Každopádně, když film začal, přestal jsme na to myslet a začal jsem si užívat film. Popravdě dějová stránka nebyla nic moc, ale humoru bylo dost. A ani nevíte, jak se mi ulevilo, když jsem zjistil, že nebudou zpívat Česky. Na český film opravdu dobré, líbilo se mi, že tam byli části, kdy jsem se smál já, a jiné kdy se smál zbytek publika(důchodci, alespoň jsme věděl co mi bude připadat vtipné za 50 let.) Za humor bych dal klidně i 5 hvězd, protože to jsme od filmu očekával, a také jsem to dostal. Ale ten děj a všeobecně zbytek nebyl nic moc. Celkově? 83%.
Hon (2012)
Tento film je jeden z nejlepších dramat, který jsme měl to štěstí(?) vidět. 95%
Kandidát (2013)
77%.
Gravitace (2013)
Co se týče příběhu tak nic moc. A co se týče efektů, tak se nedivím že na nich pracovali tak dlouho. Dostal jsem co jsem chtěl. A to je dobře. Ve 3D opravdový zážitek. Ale k 5 hvězdám něco scházelo. 80%.
Příběh kmotra (2013)
Důkaz toho, že české kinematografie ještě není úplně v koncích. Když nevíš co natočit, natoč příběh podle pravdy. Staré a ohrané, ale zaručené. Není co vytknout tedy až na jednu věc. Následující část komentáře obsahuje spoilery. Proč film začíná tím, že vidíme záběr ,,kmotra´´ jak dostává kulkou do břicha? To přeci kazí úplně celý film. Ne? Možná proto aby se někdo nebál, že ,,zlo´´ nebude potrestáno. Vážně nevím a asi to pro mě nadále zůstane záhadou. Budu ale hodný a chybu přehlédnu. a filmu nadělím 87%.
Neprůstřelný mnich (2003)
Celkem velká blbost, ale co tento film zachránilo od odpadu? Občasný vtip, a konec který mě docela překvapil 40%.
To nejlepší z Top Gearu: Top 41 (2013) (pořad)
Vzhledem k tomu, že se edná v podstatě o sestřih z předchozích dílů. Nevidím důvod proč hodnotit hůř než samotný seriál. Třeba pro mě je to super když jsme nevyděl všechny díly. A chápu, že pro stálého fanouška to nebude nic nového, ale i tak může být zajímavé připomenout si top 41 scének za 20 let. Ne? 99%.
Odložené případy (2003) (seriál)
Pro mě jedna z nejlepších detektivek. 80%.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Film, pro který si Ben Stiller najme svoje vlastní studio a ujme se režie a hlavní role? To zní velmi zvláštně, ale funguje to. Film je velmi dobře natočen. Takovým zvlaštím, zajímavým, nerealným způsobem. Nádherně se přelínají části reálně a smyšlěné, do toho nějaký ten vtípěk a Ben Stiller, a krásně to do sebe zapadá. Zárověň se, ale musíte na ten film dívat trochu s nadhledem. Jinak si ho asi neužijete tak jako já. Zvláštní jen, že se od 28.12 celkové hodnocení nezmněnilo. Stále se drží na skvělých 85%. Doporučuji nečíst popisek videa a nesledocat trailery ať si můžete tento snímek užít na 100%. já dávám 98%.