Recenze (229)
Derren Brown: Mind Control (2000) (pořad)
Prostě a jednoduše pecka!
Derren Brown - Mesiáš (2005) (pořad)
Miluju Derrena a většinou už jen proto dávám 5*!
Deník zasloužilé matky (2001) (seriál)
Klasika nadevše. I přes absolutní otřepanost seriálu a nesympatických postav jsem se hodně nasmál.
Dějiny udatného českého národa (2010) (seriál)
Zajímavý seriál, vtipné animace....přesto podprůměr.
Dannyho parťáci 3 (2007)
Tady už pokračovaní opravdu nebyl dobrý nápad a udělali z perfektního filmu klasický průměr a to by se stávat nemělo.
Dannyho parťáci 2 (2004)
Na to, že to je sequel to opravdu nebylo špatné. Překvapení na konci sice slabší, ale celý film stál za to.
Dannyho parťáci (2001)
Legendární podfuk neobvyklých rozměrů mi vždy vytvoří úsměv na tváři :)
Čtvrtý druh (2009)
Fim o něco lepší než průměr. Jestli ale divák čeká, že uvidí nějaké nové a neotřelé ztvárnění mimozemských civilizací, tak se velmi plete. Možná ho potěší pár lekavých scén, ale jinak si horor takhle nepředstavuji.
Český lev 2010 (2011) (pořad)
Nějak mě to Česko nebere..
Česko Slovensko má talent (2010) (pořad)
Show, která ještě měla úroveň.