Recenze (172)
Babovřesky 2 (2014)
Jednička byla parádní, dvojka byla pořád vtipná ale ač jsem veliký hokejový fanda, kolotoč kolem těch hokejistů mi přišel místy trapný..
Bourneův odkaz (2012)
Jako samostatný film, dobrý. Jako pokračování Thrilleru o Agentu bez minulosti, nic moc. Samozřejmě hvězdně obsazený, místy napínavý film, nicméně chvílemi nudný a návaznost na Jasona Bournea skoro žádná.. Na 4 hvězdičky chybí hlubší příběh. Snad další pokračování vše změní :)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Měl jsem tu čest napřed číst knihu Lee Childa, takže pro mě bylo docela zajímavé porovnávat a těšit se co bude dál. Tom Cruise přidal postavě Jacka Reachera jiný rozměr.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Vězeňské drama mám rád. O tomhle filmu jsem předem nic nevěděl, přesto patří mezi nejlepší co jsem mohl vidět.
Ochránce (2012)
Prostě Jason Statham, co více je třeba dodávat? Zábavná podívaná plná nekonečné korupce a šarmu hlavního hrdiny.. Přesto tam bylo i na můj vkus až moc střílení, a to už je co říct.
Velký Gatsby (2013)
Přes veškeré předsudky je nutno uznat, že to byla zábava. Film byl napínavý, užíval jsem si jeho děje a postupného odkrývání dalších tajemství.. Jediné co kazilo celkový dojem byl konec. Ne proto že se Leo zase utopil :D ale prostě jsem od konce čekal daleko více..
Rychle a zběsile 6 (2013)
Zatím nejslabší díl ze všech. Už to nemá s Rychle a zběsile pomalu nic společného.. Akce, akce, akce..
Generace X (2005)
Bizarní snímek se super hereckým obsazením..
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
3/4 filmu děsná nuda s apokalypsou na konci.. S přehledem nejnudnější S.p., ve které je navíc Bruce Willis jenom tak náhodou.
Všemocný (2011)
Od filmu jsem nic nečekal. Možná proto jsem byl na konci tak překvapen. Nutno dodat, že příjemně. Zajímavý Thriller se sympatickým Bradleyem Cooperem pobaví a zanechá ve vás pocit "co kdyby?".