Recenze (288)
Království Planeta opic (2024)
Technicky naprosto v pořádku, ale příběh a postavy mě nebavily, nudil jsem se. Akce sporadická a nezajímavá. Předchozí trilogie je kvalitativně o úroveň výš.
Jeden gól (2023)
Po tragických ohlasech ze zahraničí jsem to čekal o dost horší. Taika evidentně tentokrát jel spíš na setrvačník, takže humor není ani zdaleka tak třaskavý, jak je u něj zvykem, ale i tak je výsledek v podstatě standardní feel-good sportovní film, který neurazí, ale ani nijak zvlášť neoslní.
Silo - Season 1 (2023) (série)
3,5* // Dobrej začátek i konec, ale prostřední epizody byly docela vata, kdy postavy řešily podle mě nedůležitý a nezajímavý věci. Knížku jsem četl, ale vůbec si ji nepamatuju, takže nemám problém s případným odkloněním od předlohy, ale přišlo mi, že ve většině epizod docela promarňovali potenciál tématu. Snad bude druhá série lepší.
To Catch a Killer (2023)
Velmi dobře natočená kriminálka s poutavým vizuálem, ale bohužel scénář dost pokulhává a nedává moc smysl. Szifrón ale rozhodně má jako režisér potenciál, takže jsem zvědavý, co natočí příště.
The Artifice Girl (2022)
Velmi příjemné překvapení. Na film jsem narazil náhodou a zaujalo mě téma umělé inteligence a dobré ohlasy na RT. Je to malé sci-fi s minimálním rozpočtem a převážně neznámými herci. Je to spíš taková divadelní hra tvořená třemi půlhodinovými scénami, kde vždycky pár postav v jedné místnosti jen mluví. Ale scénář je zajímavý a poutavý, obzvlášť pokud vás baví tematika umělé inteligence nebo robotiky. Trochu mi to připomínalo Ex Machina, ale samozřejmě to je rozpočtově dost jiná liga.
Vlajka smrti - Série 1 (2022) (série)
První epizody mě moc nepřesvědčily, ale jakmile dorazil Taika, nabralo to ty správný grády. Nejslabším článkem jsou ne moc zajímavý vedlejší postavy, ale na tom snad zapracujou v druhý sérii.
Top Gun: Maverick (2022)
Hlava říká 4 hvězdičky, ale srdíčko velí 5 hvězd. Není to dokonalý film, ale je to dokonalý blockbuster. Obzvlášť v IMAXu.
Všechno, všude, najednou (2022)
Mnohovesmír šílenství, kdyby Marvel měl koule. Velmi originální a dobře natočené, ale příběh jako takový mi přišel slabší a emocionálně to na mě moc nefungovalo. Asiaty to ale asi zasáhne jinak.
Uncharted (2022)
Hry vůbec neznám, ale tohle mě příjemně překvapilo. Fajn dobrodružná podívaná, která pobaví, i když v ničem nijak zvlášť nevyniká.
WeCrashed (2022) (seriál)
7/10 Hodně podobné seriálu The Dropout, který se mi líbil o trochu víc.