Recenze (226)
Anglický pacient (1996)
Opravdu nevím, co k tomuto filmu napsat ...... no i přesto zkusím to....Řekl bych, že na tomto filmu hodně záleží na režii...Ne každému může Anthony Minghella sedět. Tempo vyprávění je celkově dost pomalé a stydím se to říct, ale místy i nudné ..... Pokud máte rádi romantiku, tak doporučuji, protože v tomto filmu s v ní utopíte ..... Jinak skvělé herecké výkony, které film zcela jasně podržely a posunuly o třídu výš - mluvím hlavně o Ralphovi a Juliette.
Útok dvojhlavého žraloka (2012)
Totální ultra Scheiße.....
Paříž, když to hoří (1964)
Přiznávám že film jsem zhlédl jen kvůli mé oblíbené Audrey. Nebýt jí a Williama tak by to byl jasně průměrný film a možná ani to ne, kdo ví. Není to sice úplně jasně na 5 ***** , ale přece jenom jsem se bavil a nenudil a to si myslím, že je u těchto filmů důležité a asi obecně u všech.....
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Po celý film se v podstatě nic zásadního neděje, ale posledních 10 minut filmu Vás doslova psychicky a emočně rozsekají. Ten závěr jsem opravdu nečekal - velmi silný zážitek - zejména a především konec....
Kameňák 4 (2013)
Opět ve sračkách.......!!! Mě se chce blít normálně....!!!
Rob Roy (1995)
Kdybych měl být zcela objektivní, tak bych musel udělit 4****. Ale příběh, můj oblíbenec Liam Neeson a hlavně pohádková krajina mého oblíbeného Skotska - když tohle spojíte, tak se 5 ***** neubráním......
Carrie (2013)
Co mi fakt nesedlo, tak byla role Julianne Moore v roli matky Carrie.......Do hororů bych obsazoval spíše méně známe herečky......
Panna nebo orel (2010)
Bez mé Oblíbené Emmy by to nebylo dobrý.......
Po přečtení spalte (2008)
Já jsem to nějak asi nepochopil.......nebo nevím......
Iron Man 2 (2010)
Za tu scénu s RR - Rolls Roycem přidám.....:D :D