Recenze (885)
Discopříběh 2 (1991)
Strašná slabota o proti prvnímu dílu.Pár vtipných scén ve filmu bylo , které mě pobavili.
Byl jednou jeden... člověk (1978) (seriál)
Vynikající seriálek pro děti.Seriál obsahuje spoustu pěkných scén a hlavně je pojat humorně.Myslím , že i dospělí člověk se na "Byl jednou jeden člověk " rád podívá.
Příšerky s.r.o. (2001)
Perfektní dětská komedie , která se bude líbit i dospělým.Spoustu skvělých scén a vtipných hlášek.Prostě SUPER , SUPER!
Shrek 2 (2004)
Výborné pokračování , možná ještě lepší než-li jednička.Film obsahuje skvělé scény a spousta dobrých gagů.Velice se těším už na třetí díl a doufám , že bude taky tak dobrý jako předešlý dva díly.Jinak Shrek 2 je propracovanější a zábavnější.Skvělí je hlavně oslík při cestě za Fioniny rodiči.
Krotitelé duchů II (1989)
O chlup slabší než-li první díl.Skvělé speciální efekty a mnoho výborných gagů.
Hvězdná brána (1994)
Vynikající velkofilm , který mě velice zaujal.Budu ráda pokud se jim povede natočit další pokračování tak dobré jako je toto.
Nekonečný příběh 3 (1994)
Nekonečný příběh 3 neměli vůbec natáčet je to patvar , který celou sérii hyzdí.Všechny známe postavičky jsou příšerné a zastrašující.Nedoporučuji se na tento díl koukat jinak budete mít noční můru.Nekonečný příběh 3 je prostě jeden velký omyl.
Nekonečný příběh 2 (1989)
Docela slabé pokračování.Aspoň , že zůstal drak Falko a kamenožrout , kterým dávám dvě hvězdičky.Jinak děs a hrůza.
Nástrahy velkoměsta (1984)
Výborná komedie , jenž je plná vynikajících scén a gagů , u který jsem se výborně bavila.Jsem ráda , že Nástrahy velkoměsta vyšly na DVD a taky jsem si film i hned koupila.Je to komedie , u které se smíchy budete za břicho popadat.
Galaxy Quest (1999)
Perfektní komedie a vynikající herecké obsazení.Film má řadu zábavných scén a gagů , u kterých jsem se suprově bavila.Scénář je napsaný bravurně.Skvělá zábava.