Recenze (339)
Otec (2020)
Málokdy se stane, že by film, kde hraje Anthony Hopkins byl nekvalitní. Ale v tomhle případě je ten film výbornej. Demenci/Alzheimera z pohledu nemocnýho jsem viděl na obrazovce poprvé. A byl to teda zážitek, drsnej. A to jak pro ztvárnění toho jak trpí člověk postiženej touhle chorobou, tak i pro vykreslení toho, jak se to dotýká jeho nejbližších a jak je to pro ně náročný.
Nadace - Série 1 (2021) (série)
Tím, že jsem knižní předlohu nečetl, ani jsem o ní do seznámení se se seriálem nevěděl, to mám dle ostatních komentujících o dost jednodušší. Chvilku mi trvalo přijít seriálu na chuť, protože jsem si mezi dílama dával až moc velký pauzy, ale od půlky už jsem koukal v relativně pravidelnejch intervalech a efekt blaženosti z povedenýho sci-fi seriálu se dostavil :-)
Vévoda z Wellingtonu (2020)
Opravdu laskavej film, s okouzlujícím a dobrotivým hlavním hrdinou (Jim Broadbent), jeho trpělivou manželkou (Helen Mirren), tragickou nezpracovanou událostí v rodině, na základě skutečných událostí s úžasným britským humorem. Tyhle filmy me vždycky tak pohladěj (ač to zní v mejch 36 letech sebevíc divně) 😊👍
Maturitní ročník (2022)
Ideální mix Rebel Wilson, témata střední školy a nakonec i mýho vysněnýho návratu na střední (jako bonus do roku 2002, kdy jsem tam reálně byl). Takže aby to na mě nefungovalo, to by musel bejt tenhle film fakt průser, a to rozhodně není. Užil jsem si to od začátku do konce, včetně srovnání světa, pravidel a zvyklostí jaký jsou dneska, a jak free to bylo tenkrát. Ač jsem se obával, že ztráta kil jí ubere na vtipnosti, nestalo se. Tenhle film mi fakt udělal radost.
Žaluji! (2019)
Obecně maj u mě větší šanci na úspěch filmy založený na skutečnejch událostech. Určitě to svoji roli hrálo i v tomhle případě. Ale ač jsem matně tušil, díky určitýmu obecnýmu přehledu, co mám, jak se to bude vyvíjet, byl jsem tak po půl hodině filmu napnutej jak struna a to až do konce. I telefon jsem odložil :D Nepřekvapivě je aféra spojená opět s nenávistí k židům. Je děsivý, jak moc je tím světová historie prostoupená. Nezáviděníhodná role důstojníka, který falešné obvinění odhalí a tím se postaví proti rozkazům velitelů a nadřízených mi drásala nitro, protože po celým životě v armádě tohle chtělo extrémní odvahu. Zkrátka a dobře, další dlouho odkládanej film, kde jsem si až posléze všimnul, že jde o film od Romana Polanskiho a s jeho Pianistou je to pro mě zatím, co jsem viděl, to nejlepší.
Město podivínů (2018)
Moc prijemny sci-fi prekvapko o nadprirozenejch schopnostech! 👍
Srdcerváči (2022) (seriál)
V tomhle případě si nejsem jistej, jak moc objektivně jsem hodnotil, kvůli emocionální "bombě", co jsem dostal od těch 8 dílů 😁 A to z několika důvodů. Tak například herci, až na výjimky, byli tragický. Nick byl teda fajn! A pořádná herečka, Olivia Colman, ač ji mám rád, tam jako Nickova máma moc prostoru neměla. Charlie, a ponechme jeho vzhled, by byl do vztahu asi jen pro dost otrlý a flegmatický jedince. Konverzace? Ani nevím, jak jsem je přežil. Ale zkrátka jsem se od těch dílů nemoh odlepit. Nejdřív 6 najednou a pak 2 po dvoudenní pauze. Emoce mi lítaly nahoru dolu a vlastně vůbec nevím proč, po tom, co jsem si ty "kvality" seriálu shrnul 😁
Boba Fett: Zákon podsvětí - Kapitola 7: Ve jménu cti (2022) (epizoda)
Epizody bezne nehodnotim, ale v tomhle pripade to jinak neslo. Tohle byla poradna bitva se vsim co k ni patri! Dokonalost sama tenhle dil 😉👍
Tajný život K.C. (2015) (seriál)
První série mě při mém ranním rituálu (snídaně, Dobré ráno na ČT a v 7:00 přepnout na tentokrát tenhle seriál na ČT:D) stála docela dost přemáhání. Druhá už se mi začala dost líbit. No a třetí série, minimálně od druhý půlky? To už bylo skoro na 4*. Zvedla se úroveň humoru, hlavně díky K.C. nejlepší kamarádce "blbce" Marise a skvěle sarkastický dětský humanoidní robotce, která se stala členem rodiny, Judy. Souboje už nevypadaly jako rozcvička v mateřince, dialogy se vyvinuly, zkrátka ten seriál krásně dospěl ... do puberty :D
Holky na lovu (odměn) (2020) (seriál)
Ještě se vzpamatovávám z posledních 3 topovejch dílů! Do půlky byla tahle série dobrá, od půlky skvělá. Roztomile šáhlý dvojčata, křesťanská střední a tím pádem intimita a sex jako "tabu", vtípky na jižanskej, křesťanskej a republikánskej styl života na každym kroku, lovec odměn veterán (Kadeem Hardison - táta ze seriálu Tajný život K.C.), kterej je z dvojčat a jejich teenage myšlenkovejch pochodů věčně vyřízenej, tohle byl pro mě skvělej mix za 5*!