Poslední recenze (17)
Aquaman a ztracené království (2023)
James Wan totálně zabil Aquamana. Neumětel, kterému se nějakým záhadným způsobem kurevsky povedlo SAW, pokračuje ve svém neumětelství. 200 mil. dolarů utraceno, efekty velice často k smíchu, dialogy naprosto tragické, herecké výkony ubohé! Ta jedna hvězda za Wilsona, který se viditelně, ač zbytečně, snažil. Běž už Džejmsi do hajzju ...
Holky z vejšky (2021) (seriál)
Poctivě dokoukány obě série! Nemohl jsem od toho odtrhnou oči. A musím ze bez vytáček přiznat, že tohle je to absolutní dno. Neuvěřitelná propagandistická a tupá sračka. Parta naprostejch dylin hystericky propaguje homo, afro a feministickou scénu. O ničem jiným to není. Přirovnávat to k " Sexuální výchově" je v tomhle případě mimo mísu. Ta byla aspoň vtipná.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Naprostý dno. Nechápu tohle hodnocení ... Otřesný scénář, dementní dialogy a v hlavních rolích trapně přehrávající herecký ansámbl. Ve zkratce je to o tom, že parta holek soutěží 150 dílů o to, která z nich je největší dylina. Toť vše, víc nečekejte!