Oblíbené seriály (10)
2 $ocky (2011)
Dokonalý!!!! Bezchybný!!!! Neuvěřitelně vtipný!!!!!!! A bez Max už nechci dál žít! :-D
Gilmorova děvčata (2000)
Nejbrutálnější smršť slov, co jsem kdy vubec slysela. Vskutku úchvatné i chytré ... Dokonaly humor a šmrnc. Nejoblibenejši serial vubec. Jejich rychle kmitajici jazyky a bleskove myslici mozky se da tezko prekonavat. Dokonce diky Rory by snad kazdy dostal chut si precist knihu nebo se jit ucit na pisemku. Povzbudive a svizne.
Hra o trůny (2011)
Posedlost! .......... nenacházím jiná slova, tři roky přemýšlím, co napsat a stejně jiné slovo nemám.
Teorie velkého třesku (2007)
Bazinga!
Griffinovi (1999)
Naprosto přesný šálek mého humoru! Neznám lepší animák a můžu říct, že pro mě toto rozhodně a dalece předběhlo i Simpsonovi. Je to totalne nepredvidatelne a ma to spad. Nejvice miluji scenky Stewieho a Lois. A take dlouuuuuho trvajici a velmi kratce trvajici okamziky Petovi bolesti kolene. Stewie je prostě okouzlující, az vyroste, vezmu si ho za muze. :-)
O loupežníku Rumcajsovi (1967)
Dokonaly vecernicek. Rumcajse dodnes sleduji velmi casto a porad se mi to libi. Tomuhle rikam kvalita a ne jako dnesni vecernicky. Rumcajs je proste klasika.
Doktorka z Dixie (2011)
Muži na stromech (2006)
Originalni napad, ocenuji. Anne je bravurni herecka a v tomto serialu vylozene zari. Nadchlo me to od prvniho dilu.