Recenze (2 109)
Bullet Train (2022)
Parádní akční jízda, která se "kompletně" odehrává v rychlým cool vlaku, navíc okořeněná patřičným humorem, souvisejícími dějovými linkami a několika zvratů. ___ (11. Filmový víkend ČSFD, Letní kino, Boskovice)
Divoch (2021)
Zajímavá, byť dosti vleklá komedie z Dánska. ___ (11. Filmový víkend ČSFD, Letní kino, Boskovice)
Addamsova rodina 2 (2021)
Nudná animovaná verze.
Addamsova rodina (2019)
Nudná animovaná verze.
Spider-Man 2 (2004)
Spideyho s Maguirem mám nejraději. Z této série tento a první díl tím nejlepším. V mé pubertě snad nejčastěji přehrávaný superhrdinovský film.
Spider-Man (2002)
Spideyho s Maguirem mám nejraději. Z této série tento a druhý díl tím nejlepším. V mé pubertě snad nejčastěji přehrávaný superhrdinovský film.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Přepálená stopáž. Dějově nudné.
Asterix a Obelix (1999)
První hraný Asterix mě zas tolik neohromil. Ne tolik, jako Mise Kleopatra.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Nastěhoval bych se do takový továrny!
Říše hraček (2007)
Ztřeštěná jednohubka na jedno zhlédnutí.