Recenze (39)
Mama (2013)
Skvělý začátek, který napovídal, že příběh bude výborný. Bohužel, mě ale druhá polovina filmu dosti zklamala, nemluvě o samotném konci, který byl jak z pohádky O princezně zakleté do motýla a nepodařeně vystajlované čarodějnici..(duchovský vzhled té Mamy se mi opravdu nelíbil)...;) Ale musím vyzdvihnout originální nápad, a hlavně herecké výkony dvou malých slečen. Celkově jsem se ale poslední hodinku docela nudila....
666 Park Avenue (2012) (seriál)
Zvědavost byla silnější než já, proto jsem vydržela až do konce, ale že by to byl trhák to řici nemůžu. Mohlo to mít větší potenciál. Mnoho věcí se mohlo více a zajimavěji rozvést. Dost mi vadilo, že když už to konečně vypadalo, že se od monitoru neodtrhnu, stejně se jim podařilo situaci spláchnout nebo se ji dál už nevěnovat a já zas čekala, že se příště něco ohromujícího musí už přeci konečně stát....o hororu se teda ani bavit nebudu, s nim to zas tak moc společnýho nemá, nebo si horor představuju poněkud jináč. Ale vydržela jsem všech 13 dílů, to znamená, že mě to i tak něčím zaujmout muselo :)....
Výměna manželek USA (2004) (pořad)
Rozhodně existují takoví extrémisté jako jsou tito Američani..ale tohle mi nesedí..myslím si, že je to z 80% hrané, a to velmi špatně. 4lověk odhadne děj už od začátku, a typický americký happyend mluví za "kvalitu" tohoto pořadu sám za sebe....ale jeslti se mýlím, a vše je opravdu reálné, neumím si ani představit( a ani nechci), jak nám ty Američani moc kazí inteligenční světový průměr ;-)
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
Pořádně nechápu jak se to tak může líbit....nikdy mě to ničím nezaujalo..spíše mně to přijde až hloupé...a herci co tam hrají (kromě Rodena a pár ostatních) nemůžu vystát...a už vůbec když otevřou h**u! ;-)
Zkurvená noc (2003)
Tyhle filmy prostě miluju. Mnoho příběhů a jeden konec, jak se vše krásně proplete:)
Kámoš k pohledání (2009)
Myslím si, že Segel se do této role moc nehodí. Scénář se mi taky nelíbil, bylo tam moc prostoduchých vět,které nedávaly smysl, i když za to zřejmě může tak trochu i dabing. Vtipný mi to taky moc nepřišlo a pointu jsem taky neviděla. Ale jinak normální oddychovka po obědě.
Zbouchnutá (2007)
Nelíbilo se mi to. Ženský se tam chovaly s prominutím jak krávy, chlapi si neuměli dupnout a vtipný to taky moc nebylo. Dvě hvězdicčky za to, že se u toho dobře usínalo a za odvážný záběr u porodu ;-P
Kopačky (2008)
Nejsem ani velkým příznivcem HIMYM ani romantických komediálních filmů, takže zcela objektivně můžu hodnotit, a to pozitivně. Vlastně dosti nadprůměrně. Samozřejmě, že výsledek mi byl jasný už v prvních 20 minutách , ale to už tak prostě bývá u tohodle typu filmu:) Tak jako tak, oddychovka ideální.
7 dní hříchů (2012)
Opravdu nechápu tak nízké hodnocení tohoto filmu. Samozřejmě, že dokonalý nebyl, pár chybiček mé amatérské oko našlo, ale až tolik jich nebylo, aby se tento film tak podceňoval. Snímek prostě reálně ukázal jaké to tu bylo po válce, že se defakto Češi (jak pro koho pochopitelně) chovali taky jako hovada....a je dobré se na to podívat...co dobré..řekla bych skoro až povinné...
Sherlock (2010) (seriál)
Výborný seriál, výborný humor, výborný chytrý scénář, výborní herci..opravdu obdivuju jejich profesionalitu....výborná kamera! Prostě nenapadá mě nic, co bych mohla vytknout...