Recenze (129)
13. komnata - 13. komnata Romana Vaňka (2012) (epizoda)
No, po jedné minutě jsem věděl co po šestadvaceti. Proč se s tak zajímavou osobou vše celou dobu točí kolem jeho očí?
Návrh (2009)
Slibný začátek se ztrácí a finále nedůvěryhodné. Celkově je film neoriginální a poměrně nevtipný.
Případ číslo 39 (2009)
Nepříliš originální a předvídatelné. Přesto pěkná podívaná. Holčička byla vskutku odporná. 70%
Bastardi (2010)
Co jsem komu udělal?!! Magnusek herec evidentně není. Za režii a scénář autory na doživotí do basy.
Germáni (2007) (seriál)
Iron man Hájek mě velmi pobavil:)
Osvětim: nacisté a konečné řešení (2005) (seriál)
Proč je předpoklad, že všichni mluví německy a celé pasáže nejsou překládány do češtiny? 70%
Jídlo s ručením omezeným (2011)
Trochu chaotické, nic nového, přesto celkem pěkných 70%.
Spartakus (2010) (seriál)
Zvláštní, proč budí seriál toliko nadšení? Chápal bych to u žen, dívek a 4% - tolik oleje co museli vyplácat na gladiátory. Ačkoliv ani bradavkama se nešetřilo. Boje v aréně dosti připomínali 300 a komiksy obecně. Nicméně i přesto, že postavy hnal často vpřed těžký patos, tak byly sympatické.
Brestská pevnost (2010)
Na tu neskutečnou přemíru patosu (útok okenním rámem...) je film celkem snesitelný. 50%
Messerschmitt 262 (2001) (TV film)
Nic nového zde nazaznělo, ale přesto mě dokument potěšil. To i přesto, že lašťovku považuji za dosti přeceňovanou...