Recenze (129)
Jeskyně žlutého psa (2005)
První mongolský film, který jsem viděl a hned taková trefa. Občas jsem měl pocit, že sleduji spíše domácí video - předpokládám, že se jednalo o skutečnou rodinu neherců. Z filmu dýchá příjemná pohoda a harmonie. 70%
Mikulášovy patálie (2009)
Do kina jsem vstoupil nezatížen knižní předlohou a byl jsem nadšen od začátku až do konce. Nejen to, já jsem se dokonce většinu filmu smál (a to je u takového starého suchara co říct!).
Taková normální rodinka (2008)
Přiznám se, že asi jako jeden z mála z tohoto národa jsem neobdivoval tento seriál. Po shlédnutí filmu ovšem musím jeho filmařské kvality opravdu ocenit. Film byl pro mě celkem utrpením. Ani si nedokáži představit, jak moc z něho byli znechuceni seráloví fandové. Bohužel, film se snaží pouze těžit z nostalgie po tv seriálu - jinak si nedovedu představit, že by na něj někdo šel.
Muži v říji (2009)
Dlouho jsem váhal, jestli na film jít, až mě nakonec zvyklalo dopolední představení v Aeru za 60,-. Na jednu stranu velmi dobré recenze, na druhou nedůvěra v herecké obsazení, český film obecně a především v téma - lobing během soutěže ve vábení jelenů (?). O plakátu evokujícím Takovou normální rodinku raději nemluvě. Nicméně film drží krásně pohromadě, často také díky hercům v něž jsem nevěřil, ale především díky režii a scénáři. Ani si nevzpomínám, kdy jsem se v kině naposledu tak nasmál - obzvláště u českého filmu. Ještě se vrátím k hereckému obsazení Zedníček s Lábusem, z kterých jsem měl obavy byli stejně jako ostatní skvělí. Za zmínku stojí především pan premiér - možná se začnu zajímat o politiku:).
Mary a Max (2009)
Kopa bizardnosti a ještě větší kopec osamělosti. Pokud na tento film někdo půjde se špatnou náladou, asi skončí včer s depkou doma pod dekou. Potěší, že občas šeď distribuce prozáří takovýto malý velký snímek. Připouštím, že zde bylo několik hluchých míst, ale přesto - pocit, že chci happy end mě překvapil (většinou je zatracuji). Nerad to přiznávám, ale několik slziček ukáplo. Pár čoko-sendvičů mi ale zvedlo náladu :). 70%
Krok za krokem (1991) (seriál)
Ach jo:( Jako malý jsem se u toho válel smíchy a když jsem před pár lety viděl 2 díly, tak jsem si nemohl vybavit čemu. Nejvíce mi vadila morální ponaučení na závěr.
Černá punčocha (1986)
Netuším, kdo byl hlavní představiltel a doufám, že filmové plátno prznil naposledy!!
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Fenomenální '80 klip na úvod, poté cca 20 minut slušná komedie a poté již pouze romantická nuda.
Kdopak by se vlka bál (2008)
Maria Procházková mi bylo jméno zcela neznámé, ale již si ho budu dobře pamatovat!! Skvělá režie, scénář a hlavně casting. Dorotka byla fantastická. Nejlepší český film roku, nechápu, proč byl tak nepěkně opomenut na českých lvech.