Recenze (156)
Následník (1973)
Pozor na Dabing. S veškerou úctou já prostě nepochopím proč předabovali Belmonda panem Novotným. To jsem nedal a našel si dabing s panem Krampolem. Díky bohu.
Hranice lásky (2022)
Konečně něco českého co vybočuje z trapných pokusů o komedii. Za mě povedené a pokud máte skutečnou lásku k sobě tak toto nezkoušejte.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Já jsem se ze začátku i zasmál, ale pak já nevím. Čekal jsem , že se budu bavit, ale nastoupil spíše zmar a to je pořád dokola. Takové ty pochmurné pražské příběhy asi zrcadlí dnešní dobu, ale já si takové šedé chování a vztahy k tělu pouštět prostě nechci. Škoda, protože obsazení bylo dobré.
Fontána (2006)
Shlédnuto podruhé asi po 16 letech a musím říci s větším věkem podstatně větší zážitek. Člověk zraje. Bravo a děkuji!!!
Lučšije v adu (2022)
Troufám si říci, na staně žlutých už právě tyhle jednotky co byly ve filmu nejsou a jestli si nějaký chytrák od klavesnice píšící na fóru seznamzprav myslí, že nějaký našinec s Akáčkem je nějaký přínosem na frontu tak vážne není. Výborný film.
Nepřátelé (2017)
Tak krutý a dojemný příběh zároveň rozhodně stojí za to vidět. To co v sobě skrývají hlavní potavy Vás obepne, dojme, pohltí a nepustí. Vše vykreslené má vyšší podstatu bytí a já tvrdím stále , že původní indiánské kmeny jsou svým chápáním ,bytím a způsobem života a vnímáním daleko, daleko před námi a naším konzumním způsobem života. Celé slavné Spojené státy stojí na krvi původních obyvatel. Příběh plný bolesti, krutostí a odpuštění je vrcholem toho co nám může filmografie nabídnout.
Pumpaři od Zlaté podkovy (1978)
Za mě nedoceněný klenot plný výborných hlášek :) Snaha přiblížit se akčním filmům v USA se podle mě povedla. My už na tom v práci jedeme už přez týden . A Krampič je opravdu bourák :)
Bez věcí nad věcí (2018)
Tento film má hlubší myšlenku než si asi většina myslí. Ono to je hodně o tom , že je doba konzumu a člověk se u mí uspokojit jne pomíjívými věcmi a nikoli sám sebou. Už se neumí radovat z maličkosít, prožívat lásku a radost a žije jen a jen hmotně nikoli duševně. Za mě super! :)
Padesátka (2015)
Pro mě je tohle nedoceněný klenot při kterém se fakt zasměju :D
Dvojka na zabití (2021) (seriál)
Já jsem se bavil a hlavně se zasmál. Pro mě tedy příjemné překvapení. Navíc mi ta dvojka je simpatická. Jediný český seriál co jsem po Poldovi sledoval a Vladyku chci za šéfa :D