Poslední recenze (4)
Magic Show (2022) (pořad)
Dal som tomu sancu, videl som tri casti. A verit tomu, ze to nie je dohodnute? :) Vela trikov bolo odhalenych v inych show, tak uz mi to nepride take "magicke", mozno ak by som mal o 30 rokov menej, tak by som slintal pri obrazovke, ako niekedy pri Copperfieldovi. Velakrat pride k strihu zaberu, ci k zmene uhla natacania kamerou a pokial nie je snimana cela scena cely cas, tak to posobi velmi lacno.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
S uzasom som si precital homofobne vylevy par recenzentov. Damy a pani, kvoli nenavisti voci homosexualom ste nepostrehli hlbku celej epizody, ktora bola absolutne bravurna. Mozno ak by tvorcovia dali pohlad na lesbicku dvojicu, tak by to u niektorych vyvolalo pozitivnejsie hodnotenie celej epizody :) Tiez som cakal na interakciu medzi Billom a Ellie, ta zial neprisla, ale epizoda ma u mna plny pocet. Koniec epizody vo mne opat vyvolal vlnu spomienok na hru.
Zpráva (2020)
Cital som knihu, po precitani recenzii som si siel pozriet film bez ocakavani. A musim povedat, ze hodnotenie filmu na CSFD odzrkadluje kvalitu filmu. Bez vykreslenia charakterov hlavnych postav ma film rovno vrhol do jamy, kde dvaja vazni cakali, kym prvotny poplach utichne. Film je dost kratky na vykreslenie nejakeho srdcervuceho pribehu, toboz, ked zopar minut z filmu zhltnu nastupeni vazni pred barakom c. 9. Nasledny parminutovy utek cez les a dialog s clovekom z Cerveneho kriza a je po filme. Bebjak opat potvrdil, ze filmy tocit nevie. Skoda, tesil som sa na tento film, ale ostala trpka pachut a nezachranili to ani zaverecne titulky, kedy vacsinou sumarizujem film a snazim sa roztriedit myslienky.