Recenze (210)
Kruhy (2017)
Tak jsem teď zjistil, že jsem film už hodnotil. Takže jsem ho tedy už viděl. Tak proč si to nepamatuju? Jo aha.... absolutně mě nebavil. Jako teď.
Kung fu Yoga (2017)
Jackie bohužel stárne. Tím se snižuje bohužel i kvalita zpracování. Choreografie dobrá,efekty....co ten lev v tý akční scéně....jeden z těch lepších starších filmů. Jackie nějakou dobu nenahraditelej.. Čtyři za ty jeho boje v tom jeho věku.
Logan: Wolverine (2017)
Ať si říká kdo chce co chce a klidně se mi smějte,mě,fanouška komiksů a hlavně X-Menů toto emočně docela vyčerpalo....fenomenální. Rozlučka jak se patří. Nevím jestli to budu chtít zase někdy vidět. Ale jo,budu. Určitě. :)
Miluji tě modře (2017)
Hudba opravdu oskarová Markéta Irglová? 🤦
Planeta Česko (2017)
Čtyři i za točení v mé nedaleké destinaci (Jezeří a doly).
Špindl (2017)
Až na pár poměrně povedených hlášek velikánská nuda. Polívková absolutně nepřesvědčivá. Sem tam nepovedený dabing. Hlavně u scény s panem prezidentem...
Trpaslík (2017) (seriál)
První díl se mi líbil moc. Ale pak přišel naprostý úpadek. Škoda.
Zůstaň nablízku (2017)
Asi jsem zasažen dokumentem Děti úplňku, který jsem viděl o dva dny dříve...,ale tohle moc jako autismus nevypadalo... nejsem odborník,to opravdu ne. Jinak příjemné road movie.
Bezva ženská na krku (2016)
Příběh a děj predvidatelný,ale po delší době jsem se u české komedie po většinu filmu usmíval jak tydýt. Příjemný zážitek.
Centrální inteligence (2016)
Bože to byla blbost... nejvíc mě asi dostal taxík,ve kterým se po střelbě neobjevila ani jedna díra...