Recenze (3 573)
Grizzly Man (2005)
Nebýt 100 minutové délky, kdy od poloviny filmo-dokumentu sem se začínal nudit, přihodil bych hvězdu. Takhle slušivých 50%
Putování s pravěkými monstry (2005) (seriál)
Zajímavý dokument, ale něco tomu chybělo. Škoda :-( 50%
Tajemná cesta za pokladem (2006)
Hodně šílená cesta za pokladem. Hrozně miloučký a stupidní scénář s klasickým klišé. Růžový brejle a pustím to na mejdanu. 15%
Nespoutaná divočina (1995)
Leopardí mláďata byla super, ale spíše než film, který nudil, z toho měli tvůrci udělat dokument. 45%
Medvěd na útěku (2009) (TV film)
Drama?! Kdeže, rodinná ptákovina na sobotní dopoledne na jedničce. Hodně jsem se přemáhal to dokoukat. I doktor z hor by určitě odsud odjel, ale finové s ruským kozáčkem uprostřed německých plání nahánějíc se sněžnými psy medvěda, to by pobavilo i mrtvého. 15%
Merlin a válka draků (2008)
Fuj, lituju vůbec kdy, že jsem vlezl do trafiky a tenhle kýčovitý nesmysl koupil. Zpřelámat si hnáty hnedle u pultu a vytlouct mozek z palice, že sem na to kdy pomyslel. Merlina by strčil do kapsy i můj bratr. Hanba tvůrcům! 0%
Merlin a kniha kouzel (2010) (TV film)
Kniha kouzel ještě ušla, ale lituju předchozího filmu Válka draků. 25%
Gabriel - Anděl pomsty (2007)
Hodně mě to připomělo dnes již kultovní film Vrána. 25%
Krokodýl vs. aligátor (2010) (TV film)
Celkem slušně jsem se pobavil. Pozitivum: hudba, negativum: triky. Vysílala TV Barandov 21.11.12 po 22h. 25%
Dragon (2006)
Asylum + DVD Edice = Černé číslo hodnocení!