Recenze (306)
M is for Malnutrition (2013)
Tak toto fakt cením!Super práca,len tak ďalej!
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Welcome to Bulgaria!!!Katie si ide pre pomstu a je pekne prepnutá a tiež celkom kreatívna .. jej sen o o kariére herečky sa síce stratil niekde medzi USA a Bulharskom ale holka aj tak nestratila hlavu :)
Los ojos de Julia (2010)
Keby tam nehrala Belén Rueda tak by tento film v žiadnom prípade nedopadol tak dobre.Tvorcovia išli na istotu,postavili to celé na jednej herečke (v dvoch úlohách) a vyšlo to na výbornú!
Marley a já (2008)
Marley je oproti mojej pitbullke úplne mimálne zlo!Máme už tretí gauč za 6 rokov :D
Kletba z temnot (2012)
Ďalší mainstreamový exorcizmus,tentokrát v židovskom podaní.Oproti mnohým possession sračkám ktorých je ako húb po daždi je toto pohoda. 70%
The Mad (2007)
Toto je prvý film kde mi Billy Zane neliezol na nervy.Sadla mu úloha úplného flegmatika a otca dospievajúcej dcéry s ktorou sa ocitne uprostred zombie townu.Fakt vydarená hororová komédia aj napriek zjavne dosť nízkemu rozpočtu.Fakt som sa bavil.
Zlo (2012)
Tak toto je skutočne poctivá vykrádačka všetkých známych FF,ale srať na to!Som vďačný aj za tento plagiát keďže Slovenske filmové pomery sú také aké sú.Celkom slušná robota na to že Bebjak o sebe povedal že nemá rád horrory.
Diktátor (2012)
Áno je to sranda,ale popravde ani prestrelená homo pakáž Bruno a ani toto sa na Borata nechytá.
Tajemný muž (2012)
Toto nieje v žiadnom prípade horror ale na druhej strane je to fakt dobrý mysteriózny/thriller.Jessica Biel to dala na výbornú takže spokojnosť.
Není kam utéct (2011)
Tak tomuto ja hovorím dobrý thriller!