Recenze (565)
Eso es (1982)
Po prvním zhlédnutí jsem ještě tak nechápal tu genialitu , kterou Eso es obnáší . Ale napodruhé už nemohu hodnotit jinak !!! Druhá nebo třetí nejlepší komedie s Belmondem !
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Přelomové sci - fi střídající jednu geniální scénu za druhou . Vše je navíc podané v tak děsivé atmosféře , že nelze napsat o filmu více než slovo : kultovní...... Zlatý glóbus 4 nominace : Nejlepší drama , Režie , Scénář , Hudba .
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Klasika,klasika a ještě jednou klasika.A ještě k tomu nepřekonatelná klasika.Dokonalá parodie , která naprosto zaručeně funguje.Prostě skvělá klasika nabitá hláškami a skvělým scénářem,ze které znám opravdu hodně vět nazpaměť.105%.
Smrtonosná past (1988)
Pro mě naprosto nejlepší akční film všech dob ! Dokonalá klasika , která by neměla minout žádného fanouška akčních filmů , mě totiž neminula a jsem za to rád . Absolutně dokonalý scénář , podepřen skvělou režií a výborným Willisem navíc ještě vyzdvihává tento film do mé TOP 15 . Nezapomenutelný akční film , který se naštěstí dočkal i dobrého druhého dílu a výborného třetího dílu .
Tenkrát na Západě (1968)
Geniální hudba boha Morriconneho ( pro mě nejlepší westernový soundtrack všech dob ) , dokonalá režie mistra Leoneho ,úžasný scénář dvou mistrů a nezapomenutelné herecké výkony tvoří z tohoto filmu jeden z nejlepších filmů všech dob( pro mě druhý nejlepší ) .Mám se dále rozepisovat? Prostě genialita .
Profesionál (1981)
Profesionální režie,profesionální scénář,profesionální hudba,profesionální výkon Belmonda a profesionální kameru může mít snad jen film Profesionál.Ze všech Belmondových filmů co natočil je to jeho 4. nejlepší.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Na poprvé dobré , ale napodruhé už slabší ... myslím si , že tvůrci měli udělat prostě normální western , protože vlastně všechny scény , kde se neobjevují vetřelci jsou skvělé . Craig je dobrý "tvrďák" , Ford by byl celkem dobrý záporák a Olivia Wilde by mohla být prostě normální westernová dívka . Jenže , jakmile do toho filmu přišli vetřelci , stal se z toho prostě průměrný a šedivý film , který by přece vlastně mohl být skoro dokonalý ! 50% .
Rio Bravo (1959)
Vše co má pravý americký western bez příkras mít dokázalo do sebe namíchat Rio Bravo.Toto je skutečně western bez chyb a můj nejoblíbenější film s Johnem Waynem .
Starsky & Hutch (2004)
Nevěděl jsem co od tohoto filmu čekat.A proto jsem si Starsky a Hutche s žádným očekáváním pustil.Na zvuk jsem přitvrdil abych pořádně slyšel, co to bude za slátaninu.Co jsem si to sakra myslel?Jeden z nejlepších filmů roku 2004: skvělý scénář,režie,herecké výkony a akční scény.Skvělé vtípky a všechno.Pět hvězdiček nedávám, ale pořád uvažuji že dám, protože to vidím tak na 90%.
Dobrodruh z Istanbulu (1965)
Tento film na mě nějak nezapůsobil.Opravdu skvělý dabing ale ta zápletka mě přišla až moc zamotaná a zbytečně.Je ale také možné že jsem nepochopil princip tohoto filmu,protože jsem se moc nebavil.60%