Recenze (814)
Wonder Woman (2017)
Příběh je tu vlastně navíc. Víc se bavíte tím, jaká je Gadot kočka.
Bourák (1993)
Dobrej film, u kterýho si můžete číst. Poselství ale jupinkový!
Sebevražedný oddíl (2021)
Je to lepší než předchozí pokus. Ale v kontextu příměru smaženýho sejra, kdy smaženej sejra z dobrýho čedaru za 250 Kč nebude zas tak výrazně lepší labůžo, než smažák z eidamu za kilčo. Obojí s tatarkou a bramborem.
Tomb Raider (2018)
Chci druhej díl. A větší prsa.
Armáda mrtvých (2021)
To podle mě natočili, aby za rok udělali 8 hodinovou reziserskou verzi.
47 róninů (2013)
Ze sledování počasí mám obvykle větší zážitek. A přitom Ninja želvy mám moc rád.
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Příběh má víc děr než PornHub. Ale některý postavy jsou skvělý. Jako na PornHubu.
Nebezpečná kořist (1995)
Je to porno příběh, ze kterého byly vystřižené všechny porno scény. Ale kozy jsou vidět. Hodně. Jupi.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Není to jen lepší, je to přesně to, co od toho čekáte. Srát na první verzi. PS: Kluci z Moviezone se asi mezi sebou lechtali na koulích tak často, až ztratili ten naivně klukovský pohled, bez kterýho se na Justice League koukat nedá.
Banda (2019) (seriál)
Ke káknutí to má daleko. Ale malý poprděníčko z toho bylo.