Recenze (814)
Šarlatán (2020)
Viděl jsem to, no... Lidi tam chčijou do malých lahviček.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Agáta Hanychová filmu. Je to proste blby.
Vánoční kronika (2018)
Vánoční svátky kromě dárků a reklamací chrlí taky hrozný filmový sračky. A když se v těch sračkách naučíte chodit, odhalíte, že něco si na sračku jenom hraje. A vidět Kurta Russella jako pankáčskýho Santu, je to prostě boží.
Zone Blanche (2017) (seriál)
V čokoládovým světě to je taková Milka. Oproti Mostu, Lutherovi nebo Temnýmu případu je to o dva levely níž, ale pořád dobrý.
Chata na prodej (2018)
Asi jako je ta chata pro protagonisty "malý moře", tak Chata na prodej je takovej "malej film".
Mosul (2019)
Malej film s velkým srdcem a silně reálným příběhem (kdo čeká další Vyproštění je debil).
Bratrstvo pěti (2020)
To bylo tak černý, že i černej humor tu byl jen humor.
Princezna zakletá v čase (2020)
Nejlepší česká pohádka za poslední roky.
Projekt Power (2020)
Reklama na Viagru.
Godzilla II Král monster (2019)
To je hloupý a zbytečný jako život Karlose Vémoli.