Recenze (272)
24 hodin (2001) (seriál)
Výborný napínavý seriál , kde se celá sezóna odehrává vždy během 24 hodin. Dobře vymyšlené, strhující, plné zvratů. Jenom škoda,že u nás se vysílali zatím jen 3 řady (i když jich je v roce 2007 již 6) a to velmi pozdě večer. Opravdu zajímavý akční krimi seriál.
Hvězdná brána (1994)
Velmi zajímavý a povedený dobrodružný velkofilm předcházející výbornému seriálu. Docela jsem zvědavý, zda-li vzniknou další dva plánované filmy o Hvězdné bráně navazující přímo na tento film a to i s původním obsazením Kurtem Russellem a James Spaderem.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Výborný a můj nejoblíbenější sci-fi seriál, který je jako droga. Když se Vám tento seriál dostane pod kůži, tak zoufale čekáte na nový a nový díl. I když každá část se tváří samostatně, je v seriálu rozehráno několik velkých provázaných linií a je nutností vidět téměř všechny díly, protože pak ztrácíte přehled. Trikově stále se zlepšující seriál, který se dočkal deseti řad a nyní nás čekají nejméně dva filmy určené pro video. Už se nemůžu dočkat. Konečně se začali i u nás vysílat další řady seriálu, na které jsme museli díky TV NOVA čekat neuvěřitelné 4 roky.
Něžní zmatkáři (1987)
Docela zábavná odpočinková komedie o potencionálních budoucích tatíncích a jedné mamince, která jaksi neví s kým to má a tak žije se všemi. Docela mě pobavil začátek s Pierrem Bricem (opět jako Vinnetouem), je dobře že si umí udělat srandu sám ze sebe.
Něžní zmatkáři 2 (1988)
Tak první zmatkáři se mi docela líbili, ale tenhle druhý sci-fi film už je o dost slabší. Ani vlastně nenavazuje na jedničku. Sice se vrací hlavní trio, ale vlastně je to docela blbina. Škoda
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Zvláštní, šokující, přiblblé až geniální - prostě bomba. Pro nás evropany určitě. A ty plavky .......................... :-)
V (1984) (seriál)
Výborný a strašidelný seriál o invazi zákeřných mimozemšťanů na Zemi. Ti si pak z celé planety udělali své otroky. Kdysi tento seriál vysílali na ČT, tak doufám, že se k němu někdy vrátí. V seriálu zazářili např. Marc Singer, Michael Ironside a také starý známý Robert Englund (Freddy Krueger). V roli sadistické mimozemšťanky se tu třpytla Jane Badler jako Diana. Opravdu kvalitní a napínavý sci-fi seriál, kterému v současné době vzniká volné pokračování V-nová generace.
Nebezpečný klient (1994)
Mě se tento thriller o chlapci, který byl s bratrem svědkem sebevraždy mafiána a jenž mu ještě před tím prozradil nebezpečnou informaci, líbil. Celkem slušně tu zahrál Brad Renfro v roli kluka, který hledá ochranu pro celou svou rodinu i když je jen dítě. Místo Susan Sarandon, která umí být daleko lepší bych si dokázal představit někoho lepšího, ale film je přesto napínavý až do konce a tak mu dávám 70%
Spáči (1996)
Výborné drama o tom co může způsobit jedna malá klukovina a jak může ovlivnit další životy. Ten pobyt chlapců v nápravném zařízení musel být opravdu děsivý. Krom skvělých výkonů Roberta De Nira, Brada Pitta a Dustina Hoffmana bych ještě vyzdvihnul výkon Kevina Bacona, který se zde stal opravdu slizkým hadem.
Srub u jezera (2000) (TV film)
Koukám, že je tady docela nízké hodnocení, ale mě se tento TV thriller docela líbil. A Judd Nelson je docela úchylný :-)