Recenze (49)
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
Jako malý jsem tento seriál totálně žral. Když jsem dokoukal všechny díly, vždycky jsem si to po nějaké krátké době dal znovu. Měl jsem moc rád dinosaury a tato láska přetrvala i do dnes. Jestli na to ještě někdy narazím nebudu váhat a podívám se na všechny díly znovu.
Věc: Počátek (2011)
Ne zas tak špatný prequel. Hraje se tu spíš na hnusárny v podobě znetvořených těl a na zbytečně velké množství krve (což bylo ve Věci od Carpentera také), ale není tu ta perfektní atmosféra, jako byla v lepším, chronologicky nadcházejícím díle. Ale zase v porovnání s úplně původním filmem z roku 1951 se jedná o mírně nadprůměrný film, který až tak moc nenudí.
20 let poté (2008)
Nudnější film jsem neviděl. Neuvěřitelně uspávací film, který nědokáže zaujmout ani jediným záběrem.
Červená pustina (1964)
Úžasné obrazy a úžasná Monica Vitti. Tato herečka mě nejvíce zaujala ve filmech Michelangela Antonioniho. Perfektně dokáže zahrát nešťastné a nepochopené ženy, bořící se někam do neznáma, kde jim nikdo nedokáže pomoct. Prostě úžasně zahrané a krásně předané pocity divákovi. Po Zvětšenině a Noci je to Michelangelův nejleší film. Díky těmto filmům se těším na další díla od tohoto osobitého režiséra.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Po asi třístém shlédnutí je u mě tento Harry pořád nejlepší z celé série. Je to zábavný, ale i chvílemi dramatický film. Za nejlešpí scénu považuji tu v Chroptící chýši a pak následnou transformaci profesora Lupina ve vlkodlaka. Zápletka s časem byla pěkně natočena a líbilo se mi, jak to všechno do sebe krásně zapadlo. Co dodat na závěr? Snad jen: EXPECTO PATRONUM!!!
Terminátor (1984)
Nadčasový film, na který se jen tak nezapomene. Kamera, ponurá a tísnivá atmosféra, herci, režie, střih, všechno to do sebe perfektně zapadá. Cameronova režie je velmi zručná a plynulá (to se nejvíc potvrdilo ve druhém dílu, který je o něco lepší a více dechberoucí). Cameron prostě natočil kultovní film, který s námi navždy bude a nikdy nezmizí z našeho podvědomí.
Muzikál ze střední (2006) (TV film)
Nejpřeslazenější film všech dob!
Pátek třináctého (2009)
Zákaz natáčení remaků klasických hororových děl!
Robin Hood (2010)
No tak tady Ridley Scott šlápl vedle. Žádný z jeho filmů mě tak šíleně nenudil, jako tento. Měl jsem co dělat, abych to vůbec dokoukal.
Úžasňákovi (2004)
Jeden z nejlepších animáků. Tolik originálních nápadů v jednom snímku (navíc v animovaném), jsem ještě neviděl. Scény jako předvádění superdresů, Dushův běh a Elastičtino proniknutí do centra antihrdiny Syndroma patří k těm nejlepším, co mohl animovaný film poskytnout.