Recenze (106)
Lid versus Larry Flynt (1996)
Unikátní snímek od Formana, který dokazuje, že Forman to prostě umí a nebojí se ožehavých témat. Woody Harelson skutečně předvádí svůj životní výkon a vůbec ponoření do této aféry je výborné. Pokud chcete vidět absolutní špičku, tak se podívejte na tento film, kde vystupuje lid versus pornomagnát a kde se probírají všechny předsudky společnosti. Ostatně to, že film nebyl v Americe oceněn, jen dokazuje předsudky této společnosti.
Lola běží o život (1998)
Musím dát ****, jelikož Lola rozhodně není průměrný film, ten příběh a variace jsou výborné, bohužel mohla být natočená trošku jiným způsobem než jako 3 povídky, které začínají téměř stejně. Taktéž mi chyběla absence osudů jednotlivých postav, které Lola potkává. Když ve své první povídce potká Lola paní, u které se zobrazí flashback jak je zkrvavená, očekával bych, že tento flashback bude vysvětlený v povídce druhé. Je to stereotyp,ale za **** z důvodu, že jsem nic podobného neviděl.
Luční harfa (1995)
Další z průměrných nedělních odpoledních snímků ke kávě, které ale vždy dovedou vyplnit volný čas a navodit příjemnou náladu :).
Match Point - Hra osudu (2005)
Zezačátku poměrně nudné, i když velmi dobře napsané, ale pořád jen mírně nadprůměrný romantický film, který rozebírá již profláknuté téma milostného trojúhelníku. Ke konci velmi dobré a psychologicky velmi poučné věci. Oslavné ódy na půl strany ode mě ale rozhodně nečekejte.
Mejdan v Las Vegas (2008)
Relaxační komedie, která rozhodně není špatnou volbou. Pokud se chcete odreagovat a podívat se na vtipnou stránku manželství můžu jen doporučit, hodně vtipných situací z manželství, budování kariéry a divokých mejdanů. Proč ne.
Miluj mě, prosím (2004)
Velmi kvalitní film, který sice působí značně zmateně, nicméně v závěru tak nádherně vygraduje, že všechny své stinné stránky jednoznačně přebije. No a skvělý výkon Joshe Hartnetta netřeba dále komentovat.
Mlha (2007)
Velmi dobře vymyšlené, děj jde pěkně krok po kroku, dobře vyobrazené situace, jak lze lidi zmanipulovat, když není jiné východisko, dobře ukazované povahy lidí a drastický závěr, který zamrazí. Jednoznačně naprůměrný příběh.
Modrý samet (1986)
Tak neuvěřitelně silná atmosféra a tak mrazivá podívaná mi zůstane v hlavě ještě hodně dlouho. Celý film jsem doslova hltal a v závěru téměř oněmněl. Ne nadarmo patří tenhle film k mému No.1 a dle mě také jasný adept na "best of Lynch".
Monstrum (2008)
Alá "blairwitch", ale jinak nic moc. Po dlouhé době sice něco nového v akčním žánru, ale bohužel než jsem zaregistroval "posunutí děje", tak příběh skončil. Dobrý film na večer, nic víc, nic míň.
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Výjimečně jsem seděl u TV v obýváku a na pozadí měl puštěnou ČT2. Najednou jsem uslyšel poměrně zajímavý příběh o jedné holce, který mě tak nadchl, že jsem se musel dodívat do konce a teď čekám na každý nový díl. No a samozřejmě tomu značně příspívá hlavní hrdinka.