Recenze (117)
Přízraky v Benátkách (2023)
Potřetí Poirot a potřetí jinak a za mě nejlíp. Hororové prvky bylo něco co tomu dalo lepší směr. Celý film v jednom domě je příjemná změna, už mě nebaví s každým filmem cestovat po celým světě. Krásně natočená mysteriózní detektivka v jednom domě. Méně peněz bylo vidět na tricích a obsazení, ale u takového filmu mne to nevadí. Kvůli výdělku už asi Poirota od Branagha v kině neuvidíme, ale snad po něm skočí nějaká VOD služba, protože potenciál je zde pořád velký. 80 %
Jan Žižka (2022)
Průměr všech průměrů. 50%
Top Gun: Maverick (2022)
První díl nepatří mezi moje nejoblíbenější filmy a proto jsem se na pokračování nijak moc netěšil, ale to co jsem viděl je totální pecka. Takhle by měli vypadat pokračování po 35 letech. Totální respekt k prvnímu dílu, některé podobné motivy a do toho nové parádní nápady. Cruise je opravdu poslední filmová star a tady to totálně dokazuje. Mladíci v čele s Tellerem mu ukázkově sekundují a Kilmerovo cameo do celého filmu krásně zapadá. Film roku 2022! 90%
Mistrovská úroveň (2020)
To bylo, tak krásně devadesatkovy. 70%
Eternals (2021)
Totální krok vedle, asi nejhorší marvelovka. Tohle spíš vypadá jako od DC. Snad si dá příště Feige větší pozor.
Tenet (2020)
Tak tady už Nolan přestřelil, až moc sebevedomej film, kterej je těžko na pochopení a každý se v něm strací. Chtělo by to, aby se Nolan vrátil nohama na zemi. 60%
Viník (2021)
Totálně zbytečného remake, kterej nepřinesl nic novýho, kdo neviděl originál, tak si ho hned pusťte a na tohle nekoukejte. A kdo Tísňovou linku viděl a chcete koukat na Viníka, tak je to jako dát si po plzeňský 12 Starobrno. 50%
Zhoubné zlo (2021)
Wan to zkusil jinou cestou a opravdu se utrhnul ze řetězu, pro mě byl ale celý příběh totálně předvídatelný dokonce i celý finále bylo jasný a to je škoda. Protože po řemeslný stránce je to totální bomba. 60%
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Opravdu jsem věřil, že tenhle díl moji oblíbenou serii nakopne. Ale opak je pravdou Spirála se zařadí jako asi nejhorší díl serie a to už je co říct. Totálně stupidní scénář, ve kterým úplně každej, kdo má drobet nakoukáno bude po 15 minutách vědět jak to dopadne. Těšil jsem se na Rocka ve vážnější roli, ale od začátku je poznat, že na to nemá. Hraje takovým stylem až mi přišlo, že si z toho dělá prdel. Pozitivum není ani jedno, takže si myslím, že značka Saw prostě umřela s tímto filmem. 30%
Utajený pasažér (2021)
Nuuda. Proč tyhle typy filmu nemaj max. 90 minut, když už od začátku je jasný jak to dopadne. Hra na city tady vůbec nefunguje a pořád se to točí v kruhu. Když se vyleze do volnýho vesmíru, tak všem muselo dojít co se stane. Příště by to chtělo ve scénáři trochu originálu a odvahy přinést něco novýho. 50%