Recenze (90)
Griffinovi (1999) (seriál)
Dobrý seriál a môžem povedať že sa na tom zasmejete.Jedna časť sa mi ľubila najviac Vykoupení z veznice Shawshank.
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Som fanúšik Iron maiden už poriadne dlho a môžem povedať že dávam tomu hodnotenie 5*
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Kur*a v kabrioletu sem ješte nejel.Ne fakt ne?tak to je načase zmnenit.Neboj nejsme jako ostatní.Nemel kraviny nebo na tebe vlitnou piavice.Maximálne najlepší film.Skvelý scénar a herci.Jeden šluk,jeden šluk navíc,hulim to marianu bude ze mne zajíc
Lidice (2011)
Bolo to veľmi zaujímave hlavne posledných 25 minút.A ten akože (atentát) nepoviem keby to auto vyletelo do vzduchu a boli tam nejaké mrtvoli ale namiesto toho len dimovnica ktorú hodili pod auto a tá len vybuchla a žiadna krv nič,auto zostalo pokope žiadne ľietajúce kusy trosiek.
Next (2007)
Mne by sa páčilo vidieť pár minút do predu ale čo je moc to je moc. S toho dôvodu som dal 3 hviezdičky lebo N.Cage toči jednu sračku za druhou ,ale zľutujem sa nad týmto filmom a dám aspoň 3 hviedzy.
Maska (1994)
Perfektne prepracovaná komédia v podaní J.Carreyho.Zaslúži si oscara za efekty.
Plump Fiction (1997)
Neviem ako si môžu robiť srandu s Pulp Fiction. Toto je väčšia sračka než Trhni si!! Pomóc volajte smetiarov lebo sa utopím v odpade.
Trhni si! (2006)
Ak toto je komédia tak ja som potom sväty.Sračka jak vyšitá.
Gran Torino (2008)
Veľmi dobre spracovaná psychologická dráma v ktorej je hlavný hrdina C.Eastwood.Jednoznačne dávam 5 hviezdičiek.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Nepotrebuješ společnost? Veľmi dobré zábery a scény a hlavne Q.Tarantino.