Oblíbené seriály (10)
Spartakus (2010)
Paráda.... skvěle natočenej seriál plenej bojú, krve a sexu.. do toho i celkem zajímavej příběh, který se snad v každym díle mění... Jediný co mi trošku vadilo bylo že v některých zpomalených záběrech vypadá krev až moc animovaně a kresleně... ale celkově... rozhodně jeden z nejlepších seriálů, ktery sem kdy viděl... a určitě si zaslouží i víc než "jen" 84 %
Spartakus: Bohové arény (2011)
Stejně skvělé jako krev a písek.... tady se dozvíme jak to bylo všechno předtím... proč Ashur kulhá, jak se stal Crixus šampionem, proč se nemá rád Batiatus a Solonius....a vlastně všechno co sme se v předešlé řadě nedozvěděli... nejvíc mě zklamalo že to má jen 6 dílu.. mohli to eště protáhnout určitě by to stálo zato....
Hra o trůny (2011)
Živí mrtví (2010)
Apokalypsy a zombie.. to je moje, To vše dohromady a ještě jako seriál. Nejdřív jsem se bál že to bude nudná kravina, ale hned první díl mě přesvědčil o opaku. Hned mě to chytlo a vtáhlo do děje. Našel sem si hned i postavy který miluju a který nenávidím... tak jak by to mělo být u každýho skvělýho seriálu. A tím Walking Dead určitě je.. :)
Zákon gangu (2008)
Lovci duchů (2005)
Arrow (2012)
Star Wars: Klonové války (2008)
Wow! Tak tohle jo. Tohle je moje. Jako fanoušek Star Wars sem opravdu nadšenej a vděčnej za tenhle serial, ktery doplňuje mezeru mezi druhým a třetím filmem a navíc přidá i něco navíc. Dokonce je podle tohohle serialu i hra. Skvělej pilotní film, kde se tak trochu seznámíme o co vlastně potom půjde. Je tu hromada postav ze kterých si každý okamžitě vybere svoji oblíbenou a sleduje jak se díl po dílu vyvíjí. Nejen mezi Jedi ale i mezi troopery, separatisty a ostatníma skupinama. Doporučuju všem co mají rádi Star Wars. Neváhejte a podívejte se. ;)
Řím (2005)
Ospalá díra (2013)
Po pilotu sem nadšenej a těším se na další díly....