Recenze (1 256)
Velký Gatsby (2013)
Velké nafouknuté výpravné melodramatické nic a pro jeden velký příklad toho, jak vyhodit ranec peněž úplně zbytečně do luftu.Naštěstí jsem nic nečekal, tudíž mé zklamání plyne jen ze zabitého času. Dám milosrdné 2 hvězdy, ale ještě teda s oběma očima přimhouřenýma a s konstatováním, že kde nic není ani Leo není schopen spasit - 30 %
50/50 (2011)
Já vám nevím, přišlo to příliš vykonstruované, šablonovité a samozřejmě dost nereálné - divně se chovající kámoš, ještě divnější zrzečka bejvalka a její motivy, no nesedlo mi to, spíš jsem to dokoukal z povinnosti. U mě průměrná záležitost - 50 %
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Přistupoval jsem k Narnii s obavami, nicméně po puštění prvního dílu synkovi nemůžu říct ani popel, myslím, že pokud bylo cílem ukázat svět fantazie předškolákům nebo raným školákům, tak se povedlo a i mně dalo zavzpomínat na Nekonečný příběh. Ano je to jednoduchý příběh, ale podle mě zafungoval i se všemi těmi mluvícími tvory, povedenou CGI stránkou a dětskou čtveřicí - uvidí se dál, první díl u mě za 75 %
Cujo, vzteklý pes (1983)
Filmová verze se poměrně věrně drží knižní předlohy, která patří k lepšímu průměru tvorby mistra napětí. Vzteklý bernardýn byl věrohodný, dvojička v autě dovedla vyšroubovat napětí - škoda jen, že filmoví tvůrci neměli dostatek odvahy na knižní zakončení, no nejspíš to bude těma osmdesátkama :-) - 60 %
Houdini (2014) (TV film)
I love HBO - opět jedna z vynikajících minisérií - tentokrát o nejslavnějším mistrovi útěků, extravangtním mystifikátorovi, podvodníkovi, i oohdalovači podvodů a zejména nadmíru ctižádostivému člověku - Harry Houdinimu. Andrien Brody si opět po dlouhé době střihl hezkou roli a v mých očích podal velmi dobrý výkon a podle mě si to dost užíval, stejně jako já -fanoušek tohoto druhu umění - 80 %
Spectre (2015)
Goregasmovo hodnocení jako by bralo slova z úst ... Z doslava destrukčního úvodu se stala unyle odvyprávěná nuda, s mizerným castingem a nepochopitelně malým prostorem pro démona Waltze, jehož postava je slušně řečena hodně slabá - nechápu proč Mendes sáhnul k takové proměně úžasného stylu v předešlém Skyfallu - 60 %
Christine (1983)
Vzhledem k poměrně těžkému námětu jsem neočekával od filmové podoby bůhvíjaké zázraky, ale musím říct, že mě Carpenter svou jako vždy dobře provedenou prací a svým provedením poměrně mile překvapil - jak příběhově, tak i trikově při Christinině samoobnově. Přesto se režisér tohoto formátu mohl pokusit zabudovat více z osudovosti čtyřúhelníku, tak jako v knize- 65%
Mrtvá zóna (1983)
Jedna z těch lepších Kingových adaptací, která nicméně na svou předlohu nemá, snad i díky tomu, že Cronenberg nedokázal rozvést aspoň jednu z několika knižních zásadních dějových linek do pořádného napětí ( přesto řejžův trademark i zde zafunguje - viz. zajímavý způsob sebevraždy ). Walken je víc než v pořádku, průměrná věc - 60 %
Smrt ve tmě (2016)
Velmi originální námět to nepopírám, i zpracování není v obvyklých kolejích laciných béčkových lekaček ve tmě, přesto mě samotný motiv a konání nevidomého nasraného Avatara přišly dost neuvěřitelné. Ale ok, proč ne, jako béčková podívaná funguje spolehlivě, Alvarez se posunul o chlup dál - 60 %
Legenda o Tarzanovi (2016)
Tohle zpracování legendárního poloopa dost zavání brakem a jeden by to podle obsazení teda vůbec neodhadoval. Idiotské chování postav, nevýrazný děj, průměrné triky a to nemůže spasit ani dobrá výprava s Waltzem - 40 %