Recenze (585)
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Troufám si tvrdit, že tohle nemá s DOBRÝM suchým anglickým humorem nic společného, je to pouze suché.
Futurama (1999) (seriál)
Chvilkami je to vtipné, ale úrovně Simpsonů neřku-li South Parku to zdaleka nedosahuje.
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Možná vůbec nejhorší film, s kterým jsem měl tu čest.
Lovec jelenů (1978)
Tak už je to pár let, co jsem to viděl, moje hodnocení možná nebude objektivní, ale pamatuju si, že to na mně hodně působilo dojmem, že film vypráví o tom, jak se hodní Američané, kteří to se všema myslí dobře, dočkali velmi ošklivého zacházení od hnusných a zlých Vietnamců.
Million Dollar Baby (2004)
Myšlenka není špatná, nálada je také příjemně posmutnělá, ale postavy strašně šablonovité (hlavně Maggiina rodina, ale také třeba Eastwoodův Frankie působí spíš jako karikatura) a Freeman se Swankovou už určitě odehráli lepší party, tady ani nebylo moc co hrát.
Magnolia (1999)
Tak sice nesdílím s ostatními nadšení z hereckého výkonu Toma Cruise(přijde mi typicky cruiseovsky přehnaný), stejně jako z výkonu Julianne Moore, ale je tu naštěstí spousta jiných skvělých herců a spousta dalších důvodů, proč mám tenhle film rád.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Pár dobrých vtipů, ale příliš mnoho skoro až trapných. Rozhodně slabší než Život Briana i Smysl Života
Dobrý Will Hunting (1997)
Tak já jsem rád, že se díky tomuto filmu prosadili Matt Damon i ten Ben Affleck a tím jsem tak s výčty kladů tohoto filmu skončil, hrajou se tu pekelně falešné notičky...
Statečné srdce (1995)
Mě prostě ani ty velkolepé řeže a úchvatné scenérie nesmazaly z tváře úsměšek nad Gibsonovou režijně-hereckou nařvanou sebeprezentací a odpudivým zplošťováním historických postav
Kult hákového kříže (1998)
Trocha méně občanské nauky a trochu více nekorektnosti a mohl to být vynikající film. Škoda už kvůli skvělému Furlongovi a neuvěřitelnému Nortonovi