Recenze (83)
Solomon Kane (2009)
Viac takýchto filmov! Všetky moje pocity vyjadril strýco Červenák vo svojom komente. --85%--
Chata v horách (2012)
Konečne niečo nové a svieže v hororovom žánri. Film vás celú dobu núti premýšlať, o čo vlastne ide, a keď sa to už dozviete, začne sa parádny meganářez! Palce nahoru.
Temný rytíř povstal (2012)
Jeden z mojich najvýraznejších filmových zážitkov. Komentár pridám po druhom vzhliadnutí.
Splice (2009)
Adrien Brody trtká mutanta, ktorý zmení pohlavie a na oplátku Andymu potrtká ženu. Och. Ale inak herecké výkony a špeciálne efekty ujdú.
Projekt X (2012)
Chlast, drogy, baby, chlast, cecky, chlast... Best party ever, alebo sen všetkých teenegerov. Pekne spracované/ručná kamera to istí/, postavy uveriteľné, fajn muzička, pes Milo, hlášky, mrňaví securitáci a všetko Out of control. Tento film si splnil to, čo mal. Bavil ma, a o to tu išlo.
Paranormal Activity (2007)
Tak toto je neuveriteľná nuda. Jediné čo ma zaujalo, bolo posledných 15 minút. Slabota.
Horší už to nebude (2006)
Nápad výborný a originálny, len to herecké obsadenie ma štve. Prečo Ferrell? Prečo Maggie? Nechápem tak vysoké hodnotenie.
Ondine (2009)
Príjemný ,pohodový filmík a predovšetkým, nádherná Alicja.
Krvavý stát (2011)
Asi najslabší film od Kevina Smitha. Film je síce originálny, ale tento žáner Smithovi nesvedčí.
Bitevní loď (2012)
Neočakával som veľa, dostal som meganádielku. Ano, je to blbé, ale pri takomto filme je treba vypnúť mozog a baviť sa. Super hlášky, efekty, songy od AC/DC, cool look, vyšperkovaná akcia, americký patriotizmus a vojenskí veteráni :D. A Michael Bay má konkurenciu.